torsdag 3 oktober 2019

وقاحت نماینده خوی در مجلس در تکذیب سرقت پول و ارز خارجی از منزلش

وقاحت نماینده خوی در مجلس در تکذیب سرقت پول و ارز خارجی از منزلش

رسانه های حکومتی روز گذشته خبر از سرقت  ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۲۵۰ هزار یورو  از منزل «تقی کبیری» نماینده خوی دادند که این خبربه سرعت در فضای مجازی منتشر و تکثیر شد. نماینده خوی با تکذیب این خبر ادعا می کند که رسانه های حکومتی مثل ایرنا، صدا و سیما، خبر فوری، فرارو، تابناک و.... همه دروغی منتشر کرده اند که باید پیگرد قانونی داشته باشد. حال باید دید آیا به این رسانه از بالا دستور می رسد که خبر را تکذیب و معذرت خواهی کنند و یا اینکه از خبری که منتشر کرده اند با در دست داشتن مستندات دفاع خواهند کرد.از طرفی هم عده ای می گویند، خبر سرقت  ۴۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۲۵۰ هزار یورو  صحت دارد و چون انتخابات نزدیک است، این نماینده مجبور شده است این خبر را تکذیب کند.
اینم تقی کبیری نماینده خوی در مجلس ولایت که۲۰۰هزار یورو+۴۰۰م پول نقد از خانه‌اش بسرقت رفتاینم تقی کبیری نماینده خوی در مجلس ولایت که۲۰۰هزار یورو+۴۰۰م پول نقد از خانه‌اش بسرقت رفت.
 تقی تعلق به خانواده ای مستضعف داشت،تحصیلاتش حدیث و علوم قرانی است،بیشترین سخنرانی هایش علیه تجمل گرایی و توصیه به نخریدن ارز است!نمایندگان بازداشتی مافیای خودرو هم علیه مافیای خودرو شعار میدادند....وی از جمله کسانی است که در۱۹اردیبهشت۱۳۹۷ با عربده و یقه درانی برجام را آتش زد و  هر روز پشت تریبون مردم عادی را دعوت می‌کند به جای خرید دلار و سکه در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری کنند پس چرا در  خانە 400 میلیون پول نقد و 250 هزار یورو نگه داشته؟
+10
رأی دهید
-61
 11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar