چهارشنبه ۰۸-۰۸-۱۳۹۸
در یک برنامه تلویزیونی که بطور زنده از شبکه «محبت» پخش می‌‌شد یکی از عوامل جمهوری اسلامی طی تماس تلفنی خطاب به مجری این شبکه مسیحی گفته؛” من می‌خوام به شما تذکر دهم که بلای روح‌‌الله زم رو سر شما میاریم”!
به گزارش «محبت نیوز» در هفته‌‌های اخیر عوامل جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور فاز جدیدی از تهدیدهای لفظی و سایبری علیه فعاللین سیاسی و اجتماعی، دگراندیشان مذهبی وعقیدتی و فعالین رسانه‌‌ای را کلید زدند.
حمله سایبری به اکانت‌‌های شخصی و هک ایمیل‌‌های کاری تعدادی از روزنامه‌‌نگاران و خبرنگاران خارج از کشور از جمله مواردی است که اخیرن گزارش شده است و بیشتر متوجه منتقدانی است که اغلب در شبکه‌‌های تلویزیونی و یا شبکه‌‌های اجتماعی و سایت‌‌ها مخاطب بیشتری دارند.
در آخرین هفته ماه اکتبر ( ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹) کشیش «رسول حیدری» از مجریان محبوب شبکه تلویزیونی مسیحی «محبت» در برنامه زنده خود از طرف عوامل جمهوری اسلامی تهدید شد. فرد مذکور طی یک تماس تلفنی خطاب به او هشدار داد: «سعی نکنید به رهبر معظم ما توهین کنید…».
کشیش حیدری در دفاع از خود و بینندگان آن شبکه خطاب به فردی که اقدام به تهدید کرده بود، گفت «شما چقدر می‌گیرید که مردم را می‌‎کشید و چهل سال است به جز ستم و ظلم چه آثاری برای کشور ما گذاشتید که با چنین گستاخی به یک شبکه آزاد تماس می‌‌گیرید و تهدید می‌کنید؟»
کشیش رسول در ادامه با اشاره به اینکه «عوامل سپاه پاسداران تاکنون شمار زیادی از ایمانداران و شبانان را فریب داده است» می‌گوید، «در یک کشوری که ( غربی) دموکراسی در آن حاکم است مسیحیان هرگز دیگر باورمندان را تهدید نمی‌‌کنند.»
کشیش حیدری به اسامی شماری از رهبران کلیسا و کشیشانی که در جریان قتل‌‌های زنجیره‌‌ای در دوره محمد خاتمی کشته شدن اشاره کرد و گفت، «با چه رویی امثال شما زنگ می‌زنید؟»
در همین زمان فردی که پشت خط تلفن بود ضمن  تهدید مجری شبکه محبت گفت: «من می‌خوام به شما تذکر دهم که بلای روح‌‌الله زم رو سر شما میاریم.هشدار می‌دم که حق نداری به رهبر ما توهین کنی»
سپس کشیش حیدری در پاسخ به تهدید وی گفت: «دوران تذکر دادن شما هم به اتمام رسیده است و باید هر چه سریعتر کشور ما را ترک کنید» و خواست مردم در برابر مزدوران بایستند.
کشیش رسول حیدری مدیر شبکه تلویزیونی «امید جاودان» است که کمپین «خداوند محبت است» با ابتکار او در ایران به راه افتاد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و جامعه مسیحیان ایران مواجه شد. او بارها در برنامه‌‌ها و سخنرانی‌‌های خود تاکید کرده یک فعال سیاسی نیست و اشاعه محبت الهی را مسئولیت خود می‌‌داند اما در مقابل ظلم و ستم جمهوری اسلامی نیز خواهد ایستاد.
او می‌‌گوید، کتاب مقدس تعلیم نداده که ما در مقابل ظلم ساکت و بی‎تفاوت باشیم. جمهوری اسلامی ظالم است، ظلم می‏کند و ما باید در مقابل ظلم و ظالم بایستیم.