fredag 22 juli 2016

جنگجویان مسلمان، کودکان سوری را سر می برند

جنگجویان مسلمان، کودکان سوری را سر می برند

اعضاء دولت اسلامی پس از متهم کردن یک کودک به جنگیدن در کنار نیروهای ارتش سوریه، او را سربریدند.
daeshi65423
به گزارش «محبت نیوز» اعضای گروه دولت اسلامی یک فایل ویدیویی را از سر بریدن یک کودک در شمال سوریه منتشر کردند.
به نقل از العالم در این ویدیو تروریست‌های دولت اسلامی در یکی از مناطق حلب در شمال سوریه، پس از متهم کردن یک کودک به جنگیدن در کنار نیروهای ارتش سوریه، او را سربریدند.
در این ویدیو، یکی از عناصر مسلح با چاقویی کوچک یک کودک را پشت کامیون سر می‌برد، و یکی دیگر از عناصر مسلح که در کنار او ایستاده، فریاد می‌زند: «هیچ کس را در حندرات رها نمی‌کنیم».
حندرات منطقه‌ای در شمال شهر حلب است که شاهد درگیری‌های شدید گروه‌های مسلح با نیروهای ارتش سوریه است.
«رامی عبدالرحمن» مدیر مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور در لندن به خبرگزاری فرانسه گفت: این کودک در منطقه حندرات بازداشت شد، ولی او را در منطقه المشهد در شرق محل بازداشتش سربریدند.
گروه دولت اسلامی همواره مدعی بوده شرع اسلام را در مورد مخالفانش اجرا می کند و این مجازاتها جملگی بر اساس قوانین اسلامی و قرآن استخراج و اعمال می گردند.
 البته گروهی نیز این قتل فجیع را که ویدئو آن در دنیای مجازی منتشر گردیده است به جنگجویان عضو گروه مخالف سوری “حرکت نورالدین زنکی” نسبت داده اند آمریکا نیز در این راستا اعلام نموده در صورت تایید این خبر هر گونه همکاری خود با این گروه را قطع خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری “تاس”، مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده ضمن بیان این مطلب گفت در حال حاضر نمی تواند خبر قتل فجیع کودک سوری را از سوی این گروه تأئید کند.
پیشتر ویدئوی قتل فجیع یک کودک سوری توسط شبه نظامیان عضو “حرکت نورالدین زنکی” در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این ویدئو شبه نظامیان ادعا می کنند کودک سوری در جانب نیروهای دولتی سوریه جنگیده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar