söndag 24 juli 2016

برنده جایزه گلدن گلوب، سریال داعش را خواهد ساخت

برنده جایزه گلدن گلوب، سریال داعش را خواهد ساخت

صحت و اعتبار این سریال به قدری موثق و قدرتمند است که ما را قادر می‌سازد یکی از بحرانی‌ترین و پیچیده‌ترین مسایل حال حاضر دنیا را به چالش بکشیم
پیتر-kosminsky
به گزارش«محبت نیوز» پیتز کازمینسکی نویسنده و کارگردان بریتانیایی و سازنده مینی‌سریال‌های معروفی مانند «ولف هال» و «مبارزان» قصد دارد با همکاری شبکه تلویزیونی «نشنال جئوگرافیک» و همچنین «کانال ۴» بریتانیا، سریالی واقعیت‌محور را با الهام از گروه دولت اسلامی( داعش ) جلوی دوربین ببرد.
کازمینسکی ۶۰ ساله در گذشته سریال «Blitz» را با محوریت یک خانواده مسلمان بریتانیایی جلوی دوربین برده بود که در پی حادثه خونین ۱۱ سپتامبر سرنوشت‌شان تغییر می‌یابد.
به گزارش ددلاین، این درام تلویزیونی که هنوز عنوانی برای آن مشخص نشده به نویسندگی و کارگردانی کازمینسکی در قالب یک سریال کوتاه چهار اپیزودی جلوی دوربین می‌رود.
کازمینسکی در گذشته جایزه گلدن گلوب را با ساخت «مبارزان» (Warriors) از آن خود کرده و همچنین برای مینی‌سریال «ولف هال» – با بازی مارک رایلنس – موفق به کسب نامزدی جایزه تلویزیونی امی شده است.
این پروژه تلویزیونی مشترک قرار است داستانی خیالی را براساس تحقیقات گسترده و روایات دست اول به تصویر بکشد. داستان سریال ماجراهای چهار زن و مرد بریتانیایی را دنبال می‌کند که برای پیوستن به داعش خانه و کاشانه‌شان را به مقصد رقه سوریه ترک می‌کنند.
طبق برنامه‌ریزی‌ها این سریال برای پخش از شبکه‌های «نشنال جئوگرافیک» و «کانال ۴» در بریتانیا آماده می‌شود و در سال ۲۰۱۷ روی آنتن می‌رود.
بت ویلیس مدیر بخش سریال‌های «کانال ۴» در این‌باره می‌گوید: «بعد از تحقیقات گسترده، پیتر (کازمیسنکی) یک داستان خیالی مسحورکننده نوشته که از دنیایی ناشناخته و دور از ذهن پرده برمی‌دارد.» او اضافه کرده: «صحت و اعتبار این سریال به قدری موثق و قدرتمند است که ما را قادر می‌سازد یکی از بحرانی‌ترین و پیچیده‌ترین مسایل حال حاضر دنیا را به چالش بکشیم و با واقعیت موجود روبه‌رو شویم.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar