tisdag 28 april 2015

نکونام دستیار کی‌روش و افشین پیروانی مدیر اجرایی تیم ملی ایران شد

نکونام دستیار کی‌روش و افشین پیروانی مدیر اجرایی تیم ملی ایران شد

  • 3 ساعت پیش
در پایان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران، جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش و افشین پیروانی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی ایران انتخاب شدند.
به گزارش خبرگزاری‌های ایران، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به تازگی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرده بود، به پیشنهاد کارلوس کی‌روش به عنوان دستیار او معرفی شد.
نکونام رکورددار تعداد بازی ملی در فوتبال ایران است.
افشین پیروانی هم که پیش از این دستیار علی دایی در پرسپولیس بود، ۶۶ بار پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرده است.
با تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، در تقسیم بندی تیم ملی، مدیر اجرایی، کارهای مربوط به سرپرست تیم را برعهده خواهد داشت و سمت سرپرستی از تیم ملی حذف شده است.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در این جلسه برنامه خود برای آمادگی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه را به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارایه کرد.
آقای کی‌روش درباره برنامه خود گفته است: "از بعد استراتژیک سه خط مستقیم برای رسیدن به موفقیت وجود دارد که همه آنها به یک نقطه مشترک ختم می شود و نتیجه آن متحد شدن و همدل بودن است. خط اول مجموعه مدیریتی فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه آن است. خط دوم اعضای کادر فنی و خط سوم مسئولان اداری فدراسیون هستند که باید در جهت هم و برای موفقیت تلاش کنند".
کارلوس کی‌روش پس از نزدیک به یک ماه مذاکره با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران سرانجام پذیرفت که کار خود را با تیم ملی ایران تا جام جهانی روسیه ادامه دهد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar