torsdag 30 april 2015

فهرست بلندبالای دارایی‌های آقای وزیر اسبق

فهرست بلندبالای دارایی‌های آقای وزیر اسبق

در آغاز و پایان هر دولت دفترچه و فرمی مخصوص برای رئیس جمهور، وزرا و‌ معاونان ارسال می‌شود و مسئولان موظف هستند در مدت زمان مشخص، اظهارنامه اموال خود را به رئیس قوه قضائیه ارائه کنند. بر اساس این اظهارنامه مسئولان مذکور موظف هستند که کلیه اموال منقول و غیرمنقول، حساب‌های شخصی و منابع مالی خود را اظهار کنند تا قوه قضائیه در پایان دوره مسئولیت،‌ چگونگی افزایش اموال آن‌ها را مورد بررسی قرار داده و نظر خود را اعلام کند.

سایت پارس با اشاره به این توضیحات لیستی را منتشر کرد که معتقد است، این لیست اموال متعلق به یک وزیر دوران سازندگی است؛

* شش دانگ از یک مجتمع تجاری در منطقه عسلوییه را در مالکیت دارد که حدود ۱۹ واحد تجاری و ده واحد مسکونی از این مجتمع را شامل می‌شود.

* یک واحد تک خوابه واقع در منطقه فرمانیه تهران

* یک ویلای چهار هزار متری در منطقه کلاردشت استان مازندران

* چند دستگاه خودروی وارداتی گرانقیمت

* چند تخته فرش نفیس گران قیمت و...

* چهار واحد منزل مسکونی در خیابان زعفرانیه تهران

* دو واحد آپارتمان مسکونی به متراژ سیصد متر در منطقه اقدسیه تهران (این واحد‌ها در قالب یک پروژه مسکونی ۱۰ واحدی با مشارکت برادر یکی از وزرا ساخته شده است)

* یک واحد مسکونی در خیابان فرمانیه به مساحت هشتصد متر در اعیان و پانصد متر در عرصه
+28
رأی دهید
-3
قابل توجه کاربران محترم:
توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است.
به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar