måndag 19 augusti 2019

عصبانیت شدید علی لاریجانی از مکاتبه تند برادرش با علی خامنه‌ای

عصبانیت شدید علی لاریجانی از مکاتبه تند برادرش با علی خامنه‌ای

آمد نیوز: «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از «صادق لاریجانی» برادر کوچک خود به دلیل لحن تند مکاتبه‌ی وی با «علی خامنه‌ای»، کمیته‌ای ویژه را جهت «صیانت از خانواده لاریجانی» تشکیل داد.

به گزارش منابع خبری «آمدنیوز»، پس از آن‌که «علی لاریجانی» از مکاتبه‌ی تند «صادق لاریجانی» با رهبر جمهوری اسلامی مطلع شد، به شدت از این اقدام وی انتقاد کرد.

«علی لاریجانی» به «صادق لاریجانی» گفت: «شما با این مکاتبه سرنوشت خانواده را نابود کردی.»

او گفته است: دفتر رهبری به دنبال چنین سندی بود تا به دست «آمدنیوز» برساند و این رسانه آن را به طور غیررسمی منتشر کند!

ادعای «علی لاریجانی» در خصوص ارسال این نامه از سوی بیت رهبری به «آمدنیوز» در حالی بیان شده که این رسانه، نامه‌ی مذکور را از منبع دیگری به دست آورده است.

«علی لاریجانی» در ادامه‌ی اظهارات خود به برادر کوچکش بیان داشته: «با این نامه‌ی شما، ما از مشروعیت افتادیم، آدم‌های‌مان همه بریده‌اند، از اطراف‌مان می‌ترسند و پراکنده می‌شوند.»

«علی لاریجانی» گفته است: «شما با این نامه، بر برخورد غیرقانونی با تیم احمدی‌نژاد مهر تأیید زده‌اید و زبان‌شان را دراز کرده‌اید.»

رئیس مجلس شورای اسلامی گفته «لحن تند نامه‌ی شما خطاب به رهبری باعث می‌شود حزب‌اللهی‌ها را علیه ما تحریک کنند و این همان چیزی است که احمدی‌نژاد به دنبال آن است.»

«علی لاریجانی» اظهار کرده «از این به بعد باید یک کمیته‌ی ویژه برای صیانت از خانواده تشکیل شود و بدون هماهنگی این کمیته، هیچ اقدامی در برابر این حملات انجام نشود.»

«آمدنیوز» توانسته از طریق منابع خبری خود، اعضای این کمیته را شناسایی کند که عبارتند از: «علی، جواد و صادق لاریجانی»، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، «محمدباقر ذوالقدر»، «کاظم جلالی»، «حسین انتظامی» و «علی افراشته».

جلسات این کمیته فعلا یک شب در میان در ویلای «علی لاریجانی» واقع در خیابان کامرانیه تهران در حال برگزاری است و دستور کار آن تحلیل شرایط، تبادل اخبار و هماهنگی اقدامات است.

روز ۱۷ مردادماه، «آمدنیوز» در خبری اختصاصی، از تصویر و متن نامه‌ی «صادق لاریجانی» به «علی خامنه‌ای» رهبر جمهوری اسلامی پرده برداشته بود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar