torsdag 22 augusti 2019

مجوز رهبری به آیت اله یزدی برای زنای با محارم

مجوز رهبری به آیت اله یزدی برای زنای با محارم

آمد نیوز : تعجب نکنید. دیروز امام جمعه تهران گفت: «سود گرفتن مردم‌ از بانک‌ها در حکم رباست و ربا نزد خداوند، معادل زنا با محارم در کنار خانه خداست».

حالا ملاحظه کنید روایت باشگاه خبرنگاران جوان از صدور مجوز توسط رهبر برای دریافت سود از پول‌های مردم توسط شیخ محمد یزدی.

باشگاه خبرنگاران جوان در توضیحات خود آورده است: «این موضوع بازمی‌گردد به سال ۷۳، زمانی که آیت‌الله یزدی ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشتند. در آن زمان حساب‌هایی در قوه قضائیه وجود داشت که برای امور مربوط به تودیع بانکی در قوه قضائیه به‌کار گرفته می‌شد. مشکلی که در آن زمان وجود داشت این بود که علی‌رغم این‌که در این حساب‌ها پول بسیار زیادی در گردش بود، اما بانک‌ها قانونا سودی بابت این حساب‌ها به قوه قضائیه نمی‌دادند. از طرفی در آن زمان و هم‌چنین در حال حاضر قوه قضائیه از مشکلات مالی و کمبود امکانات و نیرو بسیار رنج می‌برد. این شد که آیت‌الله یزدی، رئیس وقت قوه قضائیه در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، ضمن مطرح نمودن مشکلات مالی این قوه، از ایشان تقاضا نمودند که نسبت به پرداخت سود برای حساب‌های مربوطه، اجازه لازم را صادر نمایند. ایشان نیز در پاسخ به نامه آیت‌الله یزدی، با پرداخت سود این حساب‌ها به دستگاه قضا موافقت می‌نمایند».

البته آنطور که محمود صادقی نماینده مجلس اعلام کرد در عمل، ۶۳ حساب به همین بهانه به نام رئیس قوه قضائیه باز شده و سودهای متعلقه در اختیار رئیس قوه قرار می‌گیرد.

حالا نمی‌دانم گناه رؤسای بعدی، زنا با محارم خودشان حساب می‌شود یا همچنان آیت اله یزدی از این حکم، مستفیض می‌شوند
+43
رأی دهید
-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar