tisdag 20 augusti 2019

وحشت «علی» از بازداشت «صادق»؛ فیلم مفاسد فرزندان خامنه‌ای برای بیت او ارسال شد

وحشت «علی» از بازداشت «صادق»؛ فیلم مفاسد فرزندان خامنه‌ای برای بیت او ارسال شد

آمدنیوز: بر اساس گزارش منابع خبری «آمدنیوز»، ساعاتی قبل، فیلم مفاسد گسترده‌ی فرزندان «علی خامنه‌ای» خصوصا «سیدمجتبی خامنه‌ای» توسط «صادق لاریجانی» برای اطلاع بیت رهبری ارسال شد.

«صادق لاریجانی» با ارسال این فیلم «علی خامنه‌ای» و بیت رهبری را تهدید کرده که در صورت بازداشت خود، این فیلم‌ها در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای که به این فیلم پیوست شده، «علی خامنه‌ای» را تهدید کرده و در قسمتی از آن نوشته است (نقل به مضمون): «من در این مدت بسیار صبور بوده‌ام و سینه‌ام پر از رازهای ناگفته است. بارها در جلسات خصوصی به شما گفته‌ بودم که تصمیم با خود شماست و من احساس می‌کنم شما دیگر تصمیم گیرنده نیستید. در صورت بازداشت من این فیلم‌ها از طریق فضای مجازی منتشر خواهد شد.»

بر اساس گزارش منابع خبری «آمدنیوز»، تا لحظه‌ی مخابره این خبر، ۱۵ ساعت از ارسال این نامه و فیلم‌ها به بیت رهبری گذشته و دفتر رهبر جمهوری اسلامی واکنشی به فیلم و نامه‌ی پیوست نشان نداده است.

از سوی دیگر، فرزندان «علی خامنه‌ای» به شیخ «محمد یزدی» وعده داده‌اند که در صورت حمله به «صادق لاریجانی»، تمامی پرونده‌های مفاسد او و خانواده‌اش را امحاء خواهند کرد.

حال باید دید آیا علی خامنه‌ای و بیت رهبری شهامت بازداشت «صادق لاریجانی» را دارند یا «علی خامنه‌ای» با مفساد گسترده‌ی فرزندانش، قدرت را به «صادق لاریجانی» واگذار خواهد کرد.

ارسال این فیلم پس از دستور رهبر جمهوری اسلامی برای ممنوع‌الخروجی و بازداشت «صادق لاریجانی» و فرزندش «زهرا لاریجانی» صورت گرفته است.

گفته شده سازمان اطلاعات سپاه املاک بسیار زیادی را به نام «زهرا لاریجانی» در ایران و خارج از کشور کشف کرده است. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar