fredag 17 augusti 2018

حمایت سیاستمدار آلمانی از پناهجویان در این کشور

حمایت سیاستمدار آلمانی از پناهجویان در این کشور

رئیس دولت ایالتی اشلسویگ-هولشتاین گفته است پناهجویانی که خوب ادغام شده‌اند، شغل دارند و جرمی مرتکب نشده‌اند، باید بتوانند در آلمان بمانند، حتی اگر درخواست پناهندگی‌شان رد شده باشد.
به گزارش «محبت نیوز» کسانی که خوب ادغام شده‌اند، شغل دارند و جرمی مرتکب نشده‌اند، باید بتوانند در آلمان بمانند، حتی اگر درخواست پناهندگی‌شان رد شده باشد. این درخواست را دنیل گونتر (Daniel Günther)، رئیس دولت ایالتی در ایالت اشلسویگ-هولشتاین (Schleswig-Holstein) مطرح کرد.
به نقل از امل برلین، او در گفت‌وگو با شبکه یک تلویزیون آلمان (ARD) گفت: «مهم است که انسان‌ها، اگر ادغام (Integriert) شده‌اند، اگر یک دوره کاری یا تحصیلی (Ausbildung) گذرانده‌اند، این امکان را داشته باشد که در بازارکار فعال باشند؛ مهم است که ما این امکان را فراهم کنیم که سیاست‌مان را تغییر دهیم؛ مهم است که بعد از دیگر حقوق پناهندگی (Asylrecht) موضوع بحث نیست، بلکه یک قانون جدید مهاجرت (Zuwanderungsgesetz) خواهیم داشت.»
حزب سوسیال‌دموکرات (SPD) که در کنار دموکرات‌مسیحی‌ها (CDU) و سوسیال‌مسیحی‌های بایرن (CSU) دولت را تشکیل می‌کردند، شرکای خود در ائتلاف را متقاعد کرد که در همین سال جاری مراحل تدوین و تصویب قانون مهاجرت آغاز شود.
هوبرتوس هایل (Hubertus Heil)، وزیر کار از حزب سوسیال‌دموکرات گفته است در پاییز امسال اقدام به تهیه پیش‌نویس این قانون خواهد کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar