torsdag 16 augusti 2018

فرزندان «یوناتن بت کلیا» نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، کجا هستند؟

فرزندان «یوناتن بت کلیا» نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، کجا هستند؟

نماینده آشوریان مجلس مدعی شده آشوریان و جامعه مسیحی ایران به نسخه پیچی و پدرخواندگی آمریکا نیاز ندارند و در آرامش زندگی می‎کنند، اما توضیح نداده چرا فرزندانش سالهاست در آمریکا که وی به پدر خواندگی اش نیاز ندارد، زندگی می کنند!
به گزارش «محبت نیوز» در ایران چند روزی است کمپینی با عنوان «فرزندت کجاست» راه افتاده و مقام‎های ارشد جمهوری اسلامی از جمله نمایندگان مجلس و برخی از اعضای کابینه و تعداد معدودی از چهره‎های سیاسی فعال و مدیران سازمان‎ها دولتی به اختصار در شبکه‎های اجتماعی و یا در مصاحبه های‏شان اعلام کردند فرزندانشان کجا هستند.
با بحرانی تر شدن اوضاع نظام اسلامی اخبار و گزارش‎های غیررسمی و تایید نشده حکایت از آن دارد که برخی از مقام‎ها از طریق فرزندان خود که خارج از کشور زندگی می‎کنند در حال مهیا کردن سفر و بستن چمدان‎هاشان هستند تا اگر اتفاقی برای «نظام مقدس» افتاد به قول معروف فِلنگ را ببندند.
اول تیرماه سال ۱۳۹۷ (دو ماه پیش) خبرگزاری ایسکانیوز وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی خبری منتشر کرد با این مضمون که بیش از پنج هزار نفر از فرزندان مقام‎ها و مسئولان ارشد جمهوری اسلامی در آمریکا ساکن‎اند و رییس خزانه‎داری آمریکا [پُستی که وجود خارجی ندارد] اعلام کرده قصد دیپورت‎شان را دارد.
در خبر ایسکانیوز همچنین آمده بود که ۱۴۸ میلیارد دلار دارایی آقازاده‎های ایرانی در آمریکا بلوکه می‎شود.
این خبر به سرعت در شبکه‎های اجتماعی پیچید و حتی چند وبسایت داخلی هم آن را به نقل از ایسکانیوز منتشر کردند اما دقایقی بعد اصل خبر از این خبرگزاری حذف شد، اگرچه موجی که به راه انداخت بطور فراگیر ادامه پیدا کرد.
یک روز بعد مدیرعامل ایسکانیوز با طرح ادعای جدیدی گفت، خبر اخراج آقازاده ها از آمریکا درست بوده و به خاطر مصلحت کشور خبر را حذف کرده بودند.
از طرفی راه افتادن چند کمپین برای اخراج آقازاده‎ها در آمریکا و کانادا نیز موج این خبرها را بیشتر کرد و حالا رهبران نظام نگران‎اند وضعیتشان از این هم خراب‎تر شود.
یکی از مقام‎هایی که بد نیست رسانه‎ها پیگر وضعیت او و فرزندانش شوند “یوناتن بت‎کلیا” نماینده آشوریان مجلس شورای اسلامی است.
او که دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان نیز هست گفته «آشوریان و جامعه مسیحی ایران به نسخه پیچی و پدرخواندگی آمریکا نیاز ندارند و در آرامش زندگی می‎کنند» اما جالب اینجاست که فرزندانش سالهاست که در آمریکا ساکن هستند.
“بت کلیا” در حالی اعتراض مقام‎های بلند پایه آمریکا به وضعیت اقلیت‎های دینی را که عین واقعیت است تحمل نمی‎کند که فرزندانش در غرب روزگار می‎گذارنند و جملگی در بین ژن خوب‌ها قرار دارند که اوضاع و احوال بد مملکت که دمار از روزگار اکثر مردم درآورده به آنها گزندی نرسانده است!
“بت کلیا” که ایران را بهشت اقلیت‎های دینی می‎داند در بیانه خود نوشته «سیاستمداران آمریکایی ترامپ بهتر است چاره‎ای برای اعمال خود و نوچه‌هایشان که در جهان علیه اقلیت‎های دینی اقدام می کنند، بیاندیشند و برای ایران دل سوزی نکنند.»
بهتر است “یوناتن بت‎کلیا” واضح بگوید که فرزندان او در آرامش زندگی می‎کنند نه مردم ایران، و از آن سخت‎تر شرایط اقلیت‎های دینی و بخصوص آشوریان است که شوربختانه طی سالهای اخیر شاهد سیر صعودی مهاجرت گسترده آنان به خارج از کشور هستیم.
خانواده “بت کلیا” در دهه‌‎ی هفتاد خورشیدی برای فرار از ظلم و استبداد جمهوری اسلامی که بر مسیحیان ایران صورت می‌گرفت از ایران خارج شده و به آمریکا پناهنده شدند و در حال حاضر نیز در آمریکا بسر می‎برند ولی به ایران رفت و آمد دارند.
او که در حال حاضر عضو کمیسیون عمران مجلس است پیش از انقلاب عضو ستاد سازمان پیشاهنگی بود. وی پس از عضویت در سازمان پیشاهنگی تلاش زیادی کرد تا به خاندان سلطنتی و بخصوص ولیعهد “رضا پهلوی” نزدیک شود و در چند گردهمایی که “شهبانو فرح دیبا” حضور داشت او نیز حضور داشته است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar