måndag 13 augusti 2018

خواسته مردم جمع شدن بساط «روحانیت» و فساد است

خواسته مردم جمع شدن بساط «روحانیت» و فساد است

اغلب روحانیون در ایران غرق در فساد و طمع و آلوده به قدرت هستند این فقط یک ادعا نیست بلکه آمار و ارقام می‎گوید.
به گزارش «محبت نیوز» روز شنبه ۲۰ مرداد طلاب و روحانیون مدارس علمیه تهران تجمعی با عنوان «روحانیت صدای مردم» در مدرسه علمیه مروی برگزار کردند.
سخنران این تجمع شیخ علی اکبر صادقی رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه تهران بود که در آغاز سخنرانی گفت عمامه یک روحانی انقلابی، کفن او است و هم اکنون نیز با وجود همه مشکلات و ناملایمات روحانیت همچنان پای کار مردم و انقلاب است و در دفاع از استقلال همه ارکان کشور حضور جدی دارد و تجمع امروز مؤید همین امر است.
او با شرحی از فعالیت و سوابق روحانیون در قبل و بعد از انقلاب و دوران جنگ ایران و عراق یک ادعای بزرگ کرد و گفت: «شاید فقط ۵ درصد از روحانیت در مناصب حکومتی حضور داشته باشند و برخوردار قلمداد شوند، اما بر حسب اطلاعی که دارم بالای ۹۰ درصد طلاب و اساتید حوزه علمیه در فقر اقتصادی بسر می‎برند ولی آنان با دریافت کمترین خدمات از انقلاب، همچنان آماده ایثار و خدمت به مردم بزرگ ایران هستند و تا پای جان از خواسته‎های به حق مردم دفاع خواهند کرد.»
او گریزی هم به جایگاه برادران سپاهی که در نشستن پای سفره انقلاب با روحانیون تقسیم وظیفه کرده‌اند زد و گفت «بدون شک افزایش توانمندی های نظامی و توسعه موشک های دوربرد بالستیک عامل بازدارنده ای در برابر یاوه گویی های آمریکایی ها خواهد بود و چنانچه آن ها غلطی بکنند حتمن از کرده خود پیشمان خواهند شد.»
صادقی رشاد با بیان این که احتکار کنندگان کالاهای اساسی پیاده نظام آمریکایی‎ها هستند، افزود، در شرایطی که دشمنان انقلاب و مردم، کشور را تحریم کرده اند، افرادی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را احتکار می کنند در واقع ساختار اقتصادی کشور را به هم ریخته و امنیت روانی جامعه را بر هم می‎زنند یعنی همان هدفی که دشمنان از تحریم ها دنبال می‌کنند.
روحانیون در حالی ادعا می‎کنند از مردم هستند که آنها در اعتراضات خود به وضوح در شعارهای ساده خود نظرشان را هم می‎گویند: «توپ تانگ فشفشه آخوند باید گم بشه» گرچه بیان ساده‎ای از نظرات آنان در یک شعار خیابانی است اما بوضوح برخاسته از باورهای آن‎هاست.
دستگاه روحانیت در ایران غرق در فساد و طمع و آلوده به قدرت است این فقط یک ادعا نیست بلکه آمار و ارقام می‎گوید.
در ایران رهبری، ریاست جمهوری، ریاست قوه قضاییه و معاونت اول او، ریاست خبرگان و معاونت او، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاونت او و دبیری شورای نگهبان یعنی ۹ پست بالای حکومتی در اختیار ملایان است.
پست‎های امنیتی جمهوری اسلامی هم در دست آنهاست؛ سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات است و حسین طائب رییس اطلاعات سپاه است. در واقع همه اینها مستقیم و غیرمستقیم قدرت تصمیم‌گیری و اجرایی را در یک شبکه مافیایی در انحصار خود دارند.
عبدالله جوادی آملی، ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، حسین نوری همدانی، سید محمدعلی علوی گرگانی و محمد جواد فاضل لنکرانی شش مرجع تقلید حکومتی هستند که همواره زیر سایه علی خامنه‌‏ای قرار داشته‌اند و بدون اجازه‌ی او قدم از قدم بر نمی‎دارند. هر کدام از این ملایان برای خود در چند شهر ایران دفتر و نمایندگی دارند و به عناوین مختلف دستشان به زر و زور بند است و از معاونان ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا وزرا و مقام‎های ارشد نظامی و امنیتی دائم برای دیدار و مشورت با این مراجع حکومتی به قم سفر می‎کنند.
باید به این آمار نمایندگان ولی فقیه در سازمان‎ها و وزارتخانه‎ها، امامان جمعه، روحانیون عضو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و فعالین سیاسی عمامه به سر را افزود که اغلب آنها در چهل سال گذشته پست‎های ریز و درشت حکومتی داشته‌اند. بسیاری از روحانیون نیز پست اجرایی نداشتند و دستشان از زور کوتاه ماند اما به زر وصل شدند و هربار در بزنگاه‌های بحرانی بیرون می خزند و به فریبکاری مشغول می‌شوند مثل حسن خمینی نوه روح‌الله خمینی که شغل و مقام سیاسی ندارد، اما در اردوگاه اصلاح‌طلبان است و بنگاه اقتصادی او مقبره پدربزرگش است که از کیسه‌ی مردم و با جاه و جلال اداره می‌شود.
بیان اینکه روحانیت در پیشگاه مردم شرمسار است برای مردم نان و آب نمی‎شود آنها می‎خواهند بساط روحانیت جمع شود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar