lördag 28 november 2015

احمد خاتمی: آمریکا هرجا خواست نفوذ کند از راه ساندویچ وارد شد!


احمد خاتمی: آمریکا هرجا خواست نفوذ کند از راه ساندویچ وارد شد!

احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری ایران و امام جمعه موقت تهران می‌گوید که آمریکا هرجا خواسته نفوذ کند از راه ساندویچ وارد شده است.
به گزارش «محبت نیوز» به نقل از خبرگزاری ایسنا ، خاتمی در گردهمایی بسیجیان کرمان گفت: «بسیجیان هستند که سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهند کرد».
به گفته العربیه، وی با بیان اینکه هرجا که آمریکا خواسته به کشوری وارد شود، از راه مک دونالد و ساندویچ وارد شده و از‌‌ همان زمان روزنه نفوذ را باز کرده است تصریح کرد: «برجام (اقدام جامعه مورد توافق ایران و غرب برپایه توافق هسته‌ای) با تایید رهبری و شروط معظم له مورد تایید است و پرونده برجام با این شروط بسته شده و ملت ما برجام را فقط با شروط رهبری تایید کرده، می‌کند و خواهد کرد.»
پیش از این علی سعیدی نماینده علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در سپاه پاسداران هم گفته بود که آمریکا با تاسیس شعبه مک‌دونالد باعث فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شد.
خاتمی بیان کرد: «باید نفوذ فرهنگی را جدی بگیریم، نفوذ فرهنگی در تلاش است خودباوری ملت بزرگ ایران را بگیرد و برخی قلم‌ها به گونه‌ای می‌نویسند که ما هیچ چیز نداریم، اما بحمدلله ما همه چیز داریم و در همه عرصه‌ها قدرتمند هستیم.»
 «پروژه نفوذ» عنوان اقدام امنیتی است که اطلاعات سپاه پاسداران چندی است آن را بهانه‌ای برای بازداشت شماری از روزنامه‌نگاران و خبرنگاران قرار داده است. در این اقدام‌ها نیز استناد به سخنان علی خامنه‌ای علیه آمریکا پس از توافق هسته‌ای می‌شود که از تلاش آمریکا برای نفود در پی توافق هسته‌ای خبر داده بود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar