تقاطع: تیم فوتسال زنان ایران، در اولین دیدار خود در بازی‌های تورنمنت جهانی گواتمالا با نتیجه‌ی ۱-۳ در برابر پرتغال شکست خورد.
در این دیدار که عصر روز سه‌شنبه (۲۴ نوامبر-۳ آذر) به وقت محلی برگزار شد، تیم ایران ابتدا با گل دقیقه‌ی ۲ نسیمه غلامی، کاپیتان خود از حریف پیش افتاد اما در ادامه‌ی نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد تا دو تیم با نتیجه ۱-۱ این نیمه را به پایان ببرند. در نیمه‌ی دوم نیز، بازیکنان پرتغال از خستگی بازیکنان ایران استفاده کردند و موفق به زدن دو گل دیگر شدند.
گفتنی است تیم ایران، ساعت ۲ بامداد روز بازی با پرتغال و بعد از یک سفر ۸۵ ساعته به کشور گواتمالا رسید. آن هم در حالی که اعزام این تیم به مسابقات، به دلیل تعلل فدراسیون فوتبال ایران در گرفتن ویزای گواتمالا به بهانه‌ی هزینه‌های مالی سفر به کشور سوم،در هاله‌ای از ابهام قرار داشت
این تیم امروز چهارشنبه، در دومین دیدار خود برابر تیم قدرتمند برزیل قرار می‌گیرد که در بازی نخستش موفق شد تیم کاستاریکا را با حساب ۹-۰ شکست دهد.
تورنمنت جهانی گواتمالا که به جام جهانی کوچک نیز مشهور است، با شرکت هشت تیم برتر چهار کنفدراسیون آسیا، اروپا، امریکای مرکزی، و امریکای جنوبی در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.
روز سه‌شنبه در دیدارهای گروه دوم، گواتمالای میزبان با نتیجه‌ی ۲-۱ بر ژاپن، دیگر نماینده‌ی آسیا پیروز شد و روسیه نیز ۳-۱ اسپانیا را شکست داد.
عکس‌هایی از بازی ایران و پرتغال را می‌توانید در ادامه ببینید.