måndag 30 november 2015

جدیدترین آلبوم راک، با صدای رهبر کاتولیکهای جهان +موزیک ویدیو


جدیدترین آلبوم راک، با صدای رهبر کاتولیکهای جهان +موزیک ویدیو

آلبوم “بیدار شو” با صدای پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به بازار عرضه شد.
به گزارش «محبت نیوز» ترانه‌های این آلبوم به سبک راک و پاپ است و اشعارش را سخنرانی‌ها و موعظه‌های پاپ تشکیل می‌دهد.
تهیه کننده این آلبوم دون جولیو نرونی است و شرکت Believe Digital آن را در یک مجموعه به نام بیدار شو(ویک آپ) به بازار عرضه کرده است.
به گفته رادیو جیبی در این آلبوم سخنرانی‌ها و موعظه‌های پاپ که به زبان‌های مختلف صورت گرفته، با سبک‌های مختلف موسیقی از جمله پاپ و راک و آهنگ‌های مذهبی مسیحی آمیخته شده است.
پاپ در سخنرانی‌های خود به چهار زبان مختلف انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی از صلح، کرامت انسانی، محیط زیست و کمک به نیازمندان سخن گفته است.
دون جولیو نرونی به مجله رولینگ استون گفت: “من سال‌ها قبل تولید‌کننده و مدیر هنری آلبوم‌های پاپ بودم. من این افتخار را داشتم که با پاپ ژان پل دوم، بندیکت شانزدهم و حالا هم با پاپ فرانسیس کار کنم. همانند آلبوم‌های گذشته من سعی کردم به شخصیت معنوی پاپ وفادار باشم.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar