tisdag 24 november 2015

بهنام صفوی به کما رفتبهنام صفوی به کما رفت

بهنام صفوی به کما رفت

هنوز یک هفته از نخستین سالروز درگذشت مرتضی پاشایی نگذشته که خبرهای نه چندان امیدوار کننده‌ای از بیمارستان عرفان و بهنام صفوی خواننده پاپ منتشر شده است. این خواننده پاپ که مدتی است با سرطان می‌جنگد روز دوشنبه به دلیل تداخل دارویی بعد از شیمی درمانی به کما رفته و وضعیتش نامشخص است. سایت هواداران این خواننده با اعلام این خبر در صفحه خود نوشت: بهنام صفوی ساعاتی پیش بر اثر تداخل دارویی در دومین روز از دوره شیمی درمانی خود تشنج کرده و به کما رفت. یکی از نزدیکان صفوی نیز در گفتگو با خبرگزاری‌ها ضمن تایید این خبر اطلاعات بیشتر درباره وضعیت او را منوط به اجازه خانواده و مدیربرنامه‌های آن دانست.
 
میلاد لطیفی مدیر برنامه‌های این خواننده  اما  اطلاعات بیشتر پیرامون این مساله را به بعد موکول کرد. بنابر گفته مدیربرنامه‌های صفوی، وضعیت هوشیاری این خواننده از شب گذشته تغییری نکرذه و او همچنان در کماست.
 
لطیفی همچنین گفته است:« تا زمانی که پزشکان به صورت قطعی دلیل مشکل به وجود آمده را اعلام نکنند من نمی توانم درباره جزئیات ماجرا اطلاعات دقیق تری را اعلام کنم اما به طور حتم طی ساعات آینده اخبار و اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد. من فقط مانند همیشه از مخاطبان و مردم شریف ایران می خواهم برای سلامتی این خواننده دعا کنند تا او بتواند با ادامه مراحل تکمیلی درمان دوباره به آغوش خانواده و مردم برگردد.»
 
شاهین صمدپور کارگردان برنامه «شوک» و مستند زندگی مرتضی پاشایی  نیز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود این خبر را تایید کرد. البته در کنار اطلاعات کمی که از وضعیت این خواننده منتشر شده است تصویری از او در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که او را بعد از عمل در بیمارستان نشان می‌دهد.
 
بهنام صفوی متولد تیرماه 1362 در شیراز است و از خوانندگان شناخته شده پاپ است. او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. صدای بهنام صفوی شباهت زیادی با صدای رضا صادقی دارد. او آثاری چون تب، تولد دوباره، حیف، فرصت کمه را منتشر کرده‌است. صفوی در دوسال گذشته از تومور مغزی رنج می‌برد. سرانجام تیرماه سال جاری این تومور را  جراحی کرد.صفوی بعد از طی کردن دوران نقاهت 17 مهرماه در حالی با اثرات ناشی از شیمی‌درمانی روی صحنه رفت که پیش از این کنسرت در مصاحبه‌ای از او نقل شده بود که مرتضی پاشایی بعد از سرطان معروف شده است. او در شبی که جمع زیادی از هنرمندان حضور داشتند گفته بود:« نظر شخصیمو دادم که من تا قبل از سال ٩٠ مرتضی عزیز رو نمیشناختم اما بعد از اون با بیشتر شنیده شدن کارهاشون خوب تو همون سال های ٩٠ به بعد با کاراشون آشنا(((منظورم از بیشتر شنیده شدن تو اون سالها در موردخود منه دوستان نه کل مردم ؛شاید مردم از سال ٧٠ کارهای مرتضی عزیز رو شنیده باشن ولی من واقعیت رو از دید خودم گفتم نه مردم و طرفدارای محترمش اگه جور دیگه ای برداشت کردید یا من بد کلامم رو رسوندم یا بد برداشت شده ولی حقیقت رو گفتم))) و چند تا از کارای مرتضی جان هم واقعا دوست داشتم از جمله تیتراژ ماه عسل. حالا اینکه من تا قبل ازسال ٩٠ نمیشناختم مرتضی عزیز رو بی احترامی کردم به طرفدارای عزیز مرتضی جان؟؟؟ یا حرف بدی زدم؟؟!»
+34
رأی دهید
-4
 
1
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar