måndag 8 oktober 2018

بنیاد خیریه کانادایی به اتهام کمک مالی به شبه نظامیان اسلامگرا جریمه شد

بنیاد خیریه کانادایی به اتهام کمک مالی به شبه نظامیان اسلامگرا جریمه شد

به تایید اداره مالیات کانادا، انجمن اسلامی آمریکای شمالی-کانادا (ISNA-Canada) از ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸، تعلیق شده و ۵۵۰ هزار دلار جریمه می شود.
«محبت نیوز»- یک سازمان خیریه اسلامی مستقر در میسی ساگا، در پی ممیزی اداره مالیات کانادا به دلیل نگرانی بابت در اختیار قرار دادن منابع مالی و حمایت از شبه نظامیان، جریمه شد.
به نقل از ایران جوان، به تایید اداره مالیات کانادا، انجمن اسلامی آمریکای شمالی-کانادا (ISNA-Canada) از ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸، تعلیق شده و ۵۵۰ هزار دلار جریمه می شود.
بازرسان دولتی ادعا می کنند که ISNA-Canada صد و سی و شش هزار دلار به منطقه جنگ زده کشمیر، که شبه نظامیان حزب المجاهدین در آن با نیروهای هندی در حال نبرد می باشند، انتقال داده است. این سازمان متهم است که به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه تحت عنوان <بنیاد خیریه> از حزب سیاسی و شاخه نظامی اش، حمایت کرده است.
از سوی دیگر مسوولین سازمان خیریه بر بی طرفی سیاسی خود اصرار داشته و هرگونه ارتباط با گروه های افراط گرا را رد می کنند. ISNA-Canada، چندین مسجد را اداره کرده و به مسلمانان خدمات مذهبی ارائه می کند.
ممیزی مورد اشاره در سال ۲۰۱۱ انجام شد. با اینکه نتیجه تحقیقات در سال ۲۰۱۴ به ISNA اطلاع داده شد، اما اداره مالیات کانادا دستورتعلیق را ۵ سپتامبر ۲۰۱۸ صادر کرد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
FacebookTwitterBalatarinTelegram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar