torsdag 18 oktober 2018

اتحادیه اروپا نیروی مشترک مقابله با قاچاق مهاجران تشکیل می دهد

اتحادیه اروپا نیروی مشترک مقابله با قاچاق مهاجران تشکیل می دهد

بیانیه نهایی اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره موضوع مهاجرت، منتشر شد و و تصمیم گرفته شد یک نیروی مشترک در مرکز مقابله با قاچاق مهاجران در اروپا (EMSC) وابسته به یوروپول تشکیل شود.
«محبت نیوز»- بیانیه نهایی اجلاس رهبران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در باره مهاجرت، امنیت و روابط خارجه که در شهر بروکسل برگزار می شود، منتشر شد.
به گزارش آناتولی، در این بیانیه در خصوص مسئله مهاجرت که یکی از مواد دستور کار اصلی این اجلاس بود، گفته شد علی رغم کاهش ۹۵ در صدی در موج مهاجرت این موضوع هنوز هم در دستور کار اتحادیه اروپا قرار دارد.
در این بیانیه همچنین با تاکید بر تقویت همکاری با کشورهای مبداء و ترانزیتی برای مهاجرین برای مبارزه با موج مهاجرت، تصریح شد: «مشارکت با کشورهای آفریقای شمالی گسترش خواهد یافت. همکاری با کشورهای سوم برای مبارزه با قاچاق انسان باید افزایش یابد، و تصمیم گرفته شد یک نیروی مشترک در مرکز مقابله با قاچاق مهاجران در اروپا (EMSC) وابسته به یوروپول تشکیل شود. باید تمامی کشورهای عضو برای بهبودی سیستم استرداد مهاجران غیرقانونی و اجرایی کامل توافقنامه موجود میان ترکیه و اتحادیه اروپا تلاش های لازم را انجام دهند».

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar