onsdag 17 oktober 2018

درمان روحانیون رو به موت با «برکت انقلاب اسلامی و قرآن»

درمان روحانیون رو به موت با «برکت انقلاب اسلامی و قرآن»

شیخ “جعفر سبحانی” در دیدار با رئیس اورژانس کشور با اشاره به اهمیت فعالیت در زمینه حیات انسانی از دیدگاه اسلام گفته «اگر بتوانیم انسانی را نجات دهیم گویی همه انسان‌ها نجات داده و این تعبیر در کتاب‎های دیگر مانند تورات و انجیل نیست»
«محبت نیوز»- ‘جعفر سبحانی’ از مراجع تقلید ساکن قم که در توهین و بی‌احترامی نسبت به ادیان غیراسلامی به خصوص مسیحیت برای خود صاحب جایگاه است در اظهاراتی تازه گفته «به برکت انقلاب اسلامی بی‌نیاز از پزشکان خارجی هستیم.»
او در دیدار با رئیس اورژانس کشور با اشاره به اهمیت فعالیت در زمینه حیات انسانی از دیدگاه اسلام گفته «اگر بتوانیم انسانی را نجات دهیم گویی همه انسان‌ها نجات داده و این تعبیر در کتاب‎های دیگر مانند تورات و انجیل نیست و عظمتی که خداوند متعال برای انسان قائل است در هیچ کتابی جز قرآن کریم بیان نشده است».
او در ادامه می‎گوید «در اوایل انقلاب کمبود پزشک در ایران محسوس بود و از پاکستان و هند پزشک می‌آمد که با مزاج ایرانی آشنایی نداشتند، خوشبختانه امروز به فضل الهی و برکت انقلاب اطبای عالی مقام داریم که بی نیاز به خارج هستیم.»
گرچه در ایران سال‎هاست اغلب مردم متوجه شده‌اند که دستگاه روحانیت آلوده به پول و عافیت طلبی شده و بیش از انکه هدفشان خدمت به مردم باشد، پروژه‎هایی برای غارت و چپاول به اسم دین و قرآن پیاده می‎کنند اما اشاره به داستان‎سرایی‎ها روحانیون برای توده مردم همواره به جهت آگاه سازی لازم است.
در ماه‌های اخیر «محمود هاشمی شاهرودی» رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که بیش از هشت دهه از زندگی او گذشته مخفیانه برای درمان راهی آلمان شد و وقتی رسانه‎ها خبر مربوط به سفر او را عمومی کردند با بی آبرویی آلمان را ترک کرد تا به خاطر پرونده سیاهی که در ترور و جنایت دارد گرفتار دادگاه نشود. او اکنون هفته‎هاست در جلسات مجمع حاضر نمی‌شود چون کهولت سن و بیماری وی را نیمه جان کرده اما دست بردار قدرت نیست.
در همین گیر و دار فیلمی منتشر شد از وزیر بهداشت دولت روحانی که به یک مرد مستضعف که از درد رنج می‎برد و پول ارتوپدی ندارد با لحنی تمسخرآمیز می‌گوید «خودت بمال». او مدتی بعد نیز در یک مصاحبه تلویزیونی می‎گوید شرایط ارزی کشور مشکل دارد و نمی‎توان برای تهیه داروی بیماران صعب‎العلاج که دو سه سال بیشتر از عمر آنها باقی نمانده ارزها را به باد داد.
مردم جامعه از سویی با روحانیونی طرف‌اند که در خرافات دست و پا می‎زنند و از یک سو با مسئولان بی‎رحم و نانجیب. باید پرسید اگر قرآن نسخه شفا بخش درمان‌هاست چرا چند جلد از آن را بالای سر «هاشمی شاهرودی» نگذاشتند تا شفا یابد؟ و اگر کشور به پزشک نیاز ندارد چرا او را که رو به موت است با مخارج سنگین به اروپا فرستادند؟ تبعیض بین مردم و حاکمیت شکاف عمیقی انداخته و این شکاف به زودی دامنگیر نظام خواهد شد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar