söndag 14 oktober 2018

تحصن معلمان در شهرهای مختلف در اعتراض به گرانی و تورم تورم

ایرانتحصن معلمان در شهرهای مختلف در اعتراض به گرانی و تورم  

در پی اعلام شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، امروز تعدادی از معلمان در شهرهای مختلف این کشور از جمله تهران، مریوان، کرمانشاه، ایلام، مشهد، یاسوج و تبریز در سر کلاسهای درس حاضر نشده و در دفتر مدرسه تجمع کردند.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان در بیانیه ای که چندی پیش منتشر کرد از معلمان و فرهنگیان خواسته بود که در اعتراض به گرانی و تورم در روزهای ۲۲ و ۲۳ مهر در کلاس های درس حاضر نشده و در دفتر مدرسه تحصن کنند.

در بخشی از این بیانیه با اشاره به پیگیری های فرهنگیان برای رسیدگی به خواسته هایشان آمده است: "نهادهای امنیتی و قوه قضاییه به جای برخورد با دزدان و فاسدان جامعه، معلمان مطالبه گر و عدالتخواه را تهدید، تبعید، انفصال، اخراج و زندانی کرده است.این بیانیه گفته است که این شورا "به نمایندگی از بخش عظیمی از نیروهای کار بخش آموزشی تمام مسیرها را برای تغییرات این شرایط اسفناک پیموده است. معلمان بارها از روش های مختلف نظیر ملاقات با مسئولین، نامه نگاری، صدور بیانیه، راه اندازی کمپین و تجمعات صنفی خواسته های خود را بیان نموده اما حاکمیت و دولت گامی مثبت برای حل معضلات بر نداشته است."

همزمان تلگرام شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان تصاویر معلمان متحصن در دفاتر مدرسه ها در شهرهای مختلف در ایران را منتشر کرده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar