söndag 29 maj 2016

توهین و تحقیر معلم هندو به اتهام «توهین به اسلام»

توهین و تحقیر معلم هندو به اتهام «توهین به اسلام»

برخی از معلم‌های مدرسه مدعی هستند که نماینده مجلس به آنها نیز سیلی زده است.
معلم
به گزارش «محبت نیوز» یک مدیر مدرسه هندو از سوی یک نماینده مسلمان مجلس بنگلادش متهم به توهین به اسلام شد و در پی آن مورد تنبیه و تحقیر در مقابل جمعیت قرار گرفت.
در کشور بنگلادش در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فیلمی منتشر شده که نشان می‌دهد در آن یک مدیر مدرسه گوش‌های خود را گرفته و «بشین-پاشو» می‌رود. اتفاقی نادر در کشوری که اکثر جمعیت آن را مسلمانان سنی تشکیل می‌دهند و همچنین تندروی مذهبی نیز در آن رو به رشد است.
به گفته رادیو فرانسه، در تصاویری که از این اتفاق در شبکه‌های مجازی منتشر شده می‌توان دید که شیمال کانتی بختا، مدیر یک مدرسه در منطقه‌ای در جنوب پایتخت این کشور در حال بشین-پاشو و گرفتن دو گوش خود است. در کنار او جمعیتی قرار دارند که او را هو می‌کنند و همچنین سلیم عثمان نماینده مجلس نیز در صحنه حضور دارد و مدیر مدرسه را وادار به بشین پاشو می‌کند.
بنا بر ادعای رسانه‌های محلی این معلم در ابتدا یک کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده و در ادامه نیز به اسلام توهین کرده است، روایتی که مورد قبول همه نیست.
نماینده مجلس نیز بعدها اعلام کرده است که مدیر مدرسه را به علت توهین به اسلام تنبیه کرده اما مدیر مدرسه عنوان می‌کند که او هیچ‌گاه به اسلام توهین نکرده و در واقع قربانی یک توطئه شده است.
به گفته وی هیات امنای مدرسه به دنبال بهانه‌ای برای اخراج او بوده‌اند که این پاپوش را برای وی ساخته‌اند. برخی از معلم‌های مدرسه نیز مدعی هستند که نماینده مجلس به آنها نیز سیلی زده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar