lördag 28 maj 2016

مرتضی میرباقری به سمت 'معاون سیما' در سازمان صدا و سیمای ایران منصوب شد

مرتضی میرباقری به سمت 'معاون سیما' در سازمان صدا و سیمای ایران منصوب شد

  • 1 ساعت پیش
کپی رایت تصویر
عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیمای ایران، مرتضی باقری را به سمت "معاون سیما" در این سازمان منصوب کرد.
آقای میرباقری، در این سمت جایگزین علی اصغر پورمحمدی معاون سابق سیما در رادیو – تلویزیون سراسری ایران می شود.
سازمان سیمای جمهوری اسلامی ایران، دارای دو معاونت تحت عنوان "صدا" و "سیما" است که اولی مسئولیت شبکه های رادیویی سراسری و دومی مسئولیت شبکه های تلویزیونی سراسری این سازمان را به عهده دارد.
عبدالعلی علی‌عسکری در حکم انتصاب مرتضی میرباقری، وظایفی را برای او مشخص کرده که از جمله عبارتند از: "مقابله مؤثر با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه ای نظام‌سلطه"، "گسترش و تعمیق دین‌باوری و ارزش های اخلاقی"، "ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی"، "پرهیز جدی از هرگونه سیاه‌نمایی در عین نقد منصفانه و مبارزه قاطع با فساد" و "ممانعت قاطع از بروز هرگونه دو قطبی‌سازی سیاسی و اجتماعی".
"ارتقای سطح کیفی و هنری تولیدات نمایشی و مستند و دیگر ساختارهای برنامه‌سازی"، "ایجاد تنوع و جذابیت در برنامه‌های طنز و سرگرمی"، "اهتمام به جذب و ارتقای نیروهای نخبه مؤمن و انقلابی" و "ارتقای ضریب نفوذ رسانه با استفاده از فضای مجازی" از جمله دیگر اولویت های مورد تاکید در حکم رئیس سازمان صدا و سیما هستند.
آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران، ۲۲ اردیبهشت با صدور حکمی استعفای محمد سرافراز از ریاست سازمان صدا و سیما را پس از ۱۸ ماه فعالیت در این سمت پذیرفت و عبدالعلی علی‌عسکری را به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب کرد.
آقای خامنه ای در بخشی از حکم خود خطاب به رئیس جدید سازمان صدا و سیما نوشت: "مؤکداً سفارش می‌کنم به برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد و حضور مؤثر در فضای مجازی اهتمام بورزید و به خدای متعال توکل و اعتماد کنید".
عبدالعلی علی‌عسکری، در دوره ریاست عزت الله ضرغامی معاون فنی صدا و سیما بود اما با روی کار آمدن آقای سرافراز، به همراه تعداد دیگری از مدیران صدا و سیما برکنار شد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar