lördag 29 juni 2019

درخواست یک حجه السلام برای مراقبت از رفتار «سلبریتی ها» توسط دستگاه های امنیتی!

درخواست یک حجه السلام برای مراقبت از رفتار «سلبریتی ها» توسط دستگاه های امنیتی!

سیدجواد حسینی‎کیا عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفته اقدام امثال رامبد جوان وطن فروشی است و نباید از سلبریتی‎ها قدیس ساخت و صدا و سیما باید برای نظام کادرسازی کند.
«محبت نیوز»- شمار زیادی از هنرمندان و سلبریتی‎ها در داخل ایران با انگیزه‎های مختلف همسو با مواضع حکومت‌اند و در رسانه‌های دولتی و خصوصی مبلغ فرهنگی هستند که نظام می‎خواهد، اما در زندگی شخصی خود سبکی را دارند که با آن‎چه تبلیغ کردند در تضاد است.
آزاده نامداری یکی از سلبریتی‎هایی بود که در جلوی دوربین‎ها با چادرمشکی از عشق و احساس قلبی خود به چادر مشکی و حجاب می‎گفت اما فیلم بدون حجاب او در سوئیس در حال آبجوخوری مُهر تاییدی بر رفتار دوگانه او بود.
اکنون در رویدادهایی مشابه ستاره اسکندری و رامبد جوان هم با ماجراهایی مشابه روبرو شدند و در افکار عمومی زیر سوال قرار گرفتند. گفتنی است هر دو آن‎ها علاوه بر این‌که در تبلیغ خط مشی سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی کوشا بودند و نفع مالی برده‌اند ابزار رای جمع کردن در انتخابات هم بودند و با حمایتشان از حسن روحانی در مخالفت با ابراهیم رئیسی مشهور به «آیت‎الله قتل عام» القا می‎کردند که اگر روحانی رئیس جمهور نشود اوضاع از هر نظر بدتر می‎شود. اتفاقن حسن روحانی رئیس جمهور شد، اوضاع بدتر شد و ابراهیم رئیسی هم رئیس قوه قضاییه شد که با اختیارات بیشتر بر این وضعیت بدتر بار مضاعف شود.
سیدجواد حسینی‎کیا عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفته اقدام امثال رامبد جوان وطن فروشی است.
او سوم تیرماه در پاسخ به پرسش خبرگزاری موج که رفتار امثال ستاره اسکندری [که ترکیه کشف حجاب کرده بود] چه تاثیری در جامعه دارد؟ گفت: «…اگر یک زمانی در جامعه از این افراد قدیس ساخته شود و مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان تصور کنند که ذات این افراد نیز مثل نقش‎هایی است که بازی می‎کنند. این نگاه غلط است و باید اصلاح شود.»
وی توصیه کرده «صدا و سیما باید برای نظام کادرسازی کند. صدا و سیمای ملی نمی‎تواند در خصوص این موضوع مهم بی تفاوت باشد. باید کسانی که در حوزه کار فرهنگی و هنری ورود پیدا می‏کنند، به حداقل ها معتقد باشند و اجازه ندهیم کسانی که نگاه اعتقادی صحیحی ندارند، در جامعه شهره شوند و به آنها تریبون و دوربین داده شود.»
او خواسته دستگاه‎های اطلاعاتی و امنیتی مراقب رفتار سلبریتی‎ها باشند.
او در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان که برای تولد فرزند خود به کانادا رفته‎اند نیز گفته، «رسول الله می‎فرمایند که یکی از نشانه‎های ایمان افراد، حب وطن است. این افراد حب وطن ندارند و رفتار آنها به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.»
Email this page
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar