fredag 14 juni 2019

آغاز روند اخراج افراط گرایان اسلامی از سوئد توسط پلیس امنیتی

آغاز روند اخراج افراط گرایان اسلامی از سوئد توسط پلیس امنیتی

پلیس امنیتی کشور سوئد با استفاده از قوانین جدیدی که پارلمان چندی پیش در اختیار آن قرار داد شش اسلام گرای افراطی را ماه گذشته بازداشت کرد.
ابو رعد امام جماعت مسجد «الرشیدین» در شهر یه وله
«محبت نیوز»- قانون جدید موسوم به «ال اس یو» به پلیس امنیتی سوئد (سپو) این اختیار را می دهد تا افرادی را که تهدیدی برای امنیت ملی کشور تلقی کند بازداشت کرده و با لغو اقامت از کشور اخراح کند.
به نقل از استکهلمیان، این نخستین بار است که «سپو» از این اختیارات قانونی خود استفاده می کند. «کلاوس فریبرگ» رئیس کل «سپو» در یک بیانیه در روز سه شنبه ۲۱ خرداد تاکید کرد که پلیس امنیتی استفاده از قانون «ال اس یو» جهت اخراج افراد با هدف متلاشی کردم اسلام گرایی افراطی در سوئد را ادامه خواهد داد.

لغو اقامت و اخراج پس از ۲۳ سال زندگی در سوئد
در راستای همین قانون اداره مهاجرت سوئد به درخواست پلیس امنیتی اقامت سه افراط گرای اسلامی بازداشت شده را لغو می کند تا این افراد از سوئد اخراج شوند.
این سه تن «ابو رعد» امام جماعت مسجدی در شهر «یه وله»، پسر ۳۴ ساله وی «رعد ال دوهان» و موجود دیگری به نام «حسین الجبیری» که بعنوان «امام جماعت» در شهر «امئو» سوئد در حال نفرت پراکی بود هستند که همگی در بازداشت پلیس امنیتی بسر می برند.
ابو رعد امام جماعت مسجد «الرشیدین» در شهر یه وله است که به نوشته روزنامه «یفله داگبلاد» از رهبران یک گروه افراطی اسلامی در سوئد است که تحت نظر دائمی پلیس امنیتی این کشور قرار دارد.
رسانه های سوئد فاش کرده اند هنگامی که اسلامگرایان داعش در سال ۲۰۱۴ شمال عراق را به تصرف خود در آوردند «ابو رعد» امام جماعت این مسجد در شبکه های اجتماعی مشغول جمع آوری پول برای ترویست های اسلامی بوده است.
تاکید کلاوس فریبرگ رئیس کل پلیس امنیتی سوئد مبنی بر این که استفاده از قانون «اس اس یو» جهت اخراج اسلام گرایان افراطی از سوئد تا زمانی که خطر اسلام گرایی افراطی از سوئد حذف شوند ادامه خواهد یافت، تا به آنان تفهیم کرد که نباید تصور کنند جامعه آزاد و سکولار بی کار خواهد نشست تا افراطگرایان تیشه به ریشه جامعه متمدنی بزنند که با بیش از صد سال تلاش مردم سخت کوش این کشور به جایگاه امروز خود رسیده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar