lördag 29 juni 2019

امام مسجدی در تورنتو متهم به چندین مورد تجاوز جنسی شد

امام مسجدی در تورنتو متهم به چندین مورد تجاوز جنسی شد

یک امام مسجد در تورنتو پس از متهم شدن به چندین مورد تجاوز جنسی پیش از سوار شدن به هواپیما در خروج از کانادا دستگیر شد.
«محبت نیوز»- یک امام مسجد در تورنتو پس از متهم شدن به چندین مورد تجاوز جنسی پیش از سوار شدن به هواپیما در خروج از کانادا دستگیر شد. پلیس نگران بیشتر بودن قربانیان تجاوزات اوست. تحقیقات پلیس از زمانی شروع شد که در اوایل سال ۲۰۱۹ یک زن با مراجعه به پلیس ادعا کرد که این مرد به نام “سید زایدی”، ۴۹ ساله به او تجاوز کرده است.
به نقل از ایران استار، پلیس اعلام کرد که زن قربانی نخستین بار حدود ۱۰ سال پیش امام را در مسجد ملاقات کرده، پس از ملاقات زایدی به خانه زن رفته و او را متقاعد کرده که روحش را شیطان تسخیر کرده و او می‌تواند برای خلاص شدن از شر شیطان به او کمک کند. زن ادعا می‌کند در طول مراسم مذهبی برای آزادی او از دست شیطان به او تجاوز شده است. این آزادسازی زن از دست شیطان در طول چند سال ادامه داشته است! البته پلیس می‌گوید این امام مسجد در طول این مدت زن را به افشای رازش تهدید می‌کرده است.
پلیس گفت که این امام سعی کرد از کانادا خارج شود ولی در فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو دستگیر شد. ‌البته پلیس برای قربانیان احتمالی دیگری که هنوز به نزد پلیس نرفته‌اند گفته صرف‌نظر از تصمیمی که افراد قربانی برای برخورد با موضوع می‌گیرند باید گزارش چنین جنایاتی را در اختیار پلیس قرار دهند.
این امام با اتهامات زیر مواجه است:
– خیانت در امانت.
– سه مورد تجاوز جنسی.
– تهدید به مرگ قربانیان
– آزار و اذیت و شکنجه افراد

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar