söndag 20 januari 2019

تابعیت تروریست‌های اسلام‌گرای آلمانی لغو می‌ شو

تابعیت تروریست‌های اسلام‌گرای آلمانی لغو می‌ شود

بنابر گزارش‌ها دو حزب محافظه‌کار در دولت ائتلافی آلمان طرح بازپس گرفتن تابعیت آلمانی اسلام‌گرایان تروریست را در دستور کار دارند. این طرح شامل کسانی می‌شود که با گروه‌های تروریستی نظیر “داعش” همکاری نظامی کرده‌اند.
«محبت نیوز»- اتحادیه دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی آلمان در صدد فراهم کردن زمینه بازپس گرفتن تابعیت آلمانی کسانی هستند که “اسلامگرایان افراطی خطرآفرین” ارزیابی می‌شوند.
به گزارش نشریه “بیلد” رهبران فراکسیون‌های پارلمانی فدرال، ایالتی و اتحادیه اروپا از دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی آلمان قصد دارد در نشست روز یک‌شنبه ۳۰ دی‌ماه (۲۰ ژانویه) در بروکسل، سندی در ارتباط با امنیت داخلی را به تصویب برسانند.
در این سند بر ضرورت هماهنگ سازی قوانین آلمان در سطوح ایالتی و فدرال برای فراهم ساختن زمینه سلب تابعیت از شبه‌نظامیان وابسته به گروه‌های اسلامگرای افراطی تاکید شده است.
مطابق سند یاد شده، باید جلوی اعطای تابعیت آلمانی به اسلامگرایان افراطی گرفته شود و امکان بازپس گیری تابعیت اعطا شده به این گونه افراد، تا جایی که قوانین موجود امکان می‌دهد، فراهم گردد.
به نوشته نشریه “بیلد”، در این سند تصریح شده که باید امکان سلب تابعیت از کسانی که در صفوف شبه‌نظامیان اسلامگرا جنگیده‌اند و در کنار تابعیت آلمان، تابعیت کشور دیگری را دارند فراهم شود.
مایک مورینگ، رئیس کنفرانس رهبران فراکسیون‌های پارلمانی محافظه‌کاران می‌گوید با توجه به افزایش اقدامات تروریستی که “مرزی نمی‌شناسد” تدبیرهای “شفاف، قاطعانه و هماهنگ در سطح اتحادیه اروپا” ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دارد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar