söndag 27 september 2015

فال روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر - ۵ مهر

فال روز یکشنبه ۲۷ سپتامبر - ۵ مهر

فروردین
 
به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.
فال حافظ
صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می آورد***دل شوریده ما را به بو در کار می آورد
من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم***که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد
تعبیر: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.
 
 اردیبهشت
 
امروز اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفیتان نیز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.
فال حافظ
مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد
رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد
تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.
 
خرداد
 
خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید.
فال حافظ
یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست
حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می خسبد و همخانه کیست
تعبیر: اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری
 
 تیر
 
امروز دوستانتان با شما تماس می گیرند و می خواهند به شما سری بزنند. در ابتدا ممکن است کمی برای تمیزی خانه استرس داشته باشید اما نگران نباشید همه چیز بی عیب و نقص پیش خواهد رفت. شما تنها کسی هستید که فکر می کنید خانه تان احتیاج به گردگیری دارد. بنابراین با خیال راحت از میهمانی خود لذت ببرید. وقت آن است کمی هم به خودتان بیاندیشید و برای خودتان وقت بگذارید. گاهی ممکن است درباره مسیری که پیش رو دارید، نگران باشید اما مطمئن باشید همه چیز حل خواهد شد. عشق قدیمی تان دوباره به سمت شما باز خواهد گشت. بهتر است از همان ابتدا آنچه را می خواهید با او بیان کنید.
فال حافظ
دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد***شد سوی محتسب و کار به دستوری کرد
آمد از پرده به مجلس عرقش پاک کنید***تا نگویند حریفان که چرا دوری کرد
تعبیر:  از اینکه مژده ی رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو و ایمانت را از دست نده. مالت را بیخود به کسی نبخش. کمی خوددار باش به دست آوردن هر چند آسان است وای نگه داشتن آن سخت می باشد. یک حاجت دیگر هم داری که به آن مراد هم میرسی.
 
مرداد
 
امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید. اگر بخواهید تنها شرایط خود را در نظر بگیرید، با فرد مورد علاقه زندگی تان به مشکل بر می خورید. بهترین راه این است که اول با او مشورت کنید سپس با کمک هم به سمت اهدافی واحد قدم بردارید. انرژی زیادی کسب خواهید کرد، آن را سر مسائل بی ارزش هدر ندهید. بهترین چیز در زندگی آزادی است و شما این حس را تجربه خواهید کرد. احتیاجی نیست برای فرد مورد علاقه خود هدیه ای گران قیمت بخرید، تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، کمی خلاقیت برای ایجاد تغییراتی کوچک به زندگی تان است.
فال حافظ
صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.
 
شهریور
 
وقتی که شما احساس می کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می شود شما سازنده تر باشید، دوباره نیروی تازه ای می گیرید. اما نگرش های بی تکلف شما می تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید، همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی تکلف تعادل ایجاد کنید.
فال حافظ
خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز***پیشتر زان که شود کاسه سر خاک انداز
عاقبت منزل ما وادی خاموشان است***حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز
تعبیر: بسیار انسان ناامیدی هستید و به جای کردار و عمل خوب صحبت از غم و غصه می کنید برای موفقیت اول اشک و آه را از خود دور کرده و برای چیزی که ماندنی نیست غصه نخورید. دلتان وقتی شفا پیدا می کند که سر بر آستان حق بنهید. بدبینی را دور بریزید و دلتان را مثل آینه صیقل بدهید.
 
 مهر
 
امروز احساس بیقراری می کنید و نمی دانید که دلیل آن چیست. مهم نیست. مطمئن باشید که تا فردا احساس آرامش به شما برمی گردد. صحبت های پشت پرده با اعضای مسن خانواده شاید به شما کمک کند که صحنه خانه خود را پایدار کنید. کمک گرفتن چیز بدی نیست. با آنکه ممکن است نشانه هایی از احساس و عاطفه بین شما و فردی که با او قرار دارید نباشد، ولی این قرار به طریقی خاص می شود. اشتیاقی واقعی به و درباره موضوعات صحبتی که انتخاب می کنید ایجاد می شود. اینجاست که شما زمینه مشترکی می یابید که شما را عمیقاً به هم نزدیک می کند و رابطه پرشوری را تضمین می کند.
فال حافظ
حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد
تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.
 
آبان
 
شما اکنون نمی توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست دشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.
فال حافظ
ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی
قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی
تعبیر: کرم و لطف خدا شامل حالتان شده است پس چرا این همه مکدر و ناراحت هستید. اینقدر خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. از آنچه که قسمتتان شده ننالید در عوض شما با نفس خودتان مرده ای را زنده می کنید و خواهان بسیار دارید. گله نکنید شما هم خریدار دارید دعای سحرگاهی تان مستجاب و نیازهایتان برآورده می شود. انشاالله
 
 آذر
 
امروز ستاره ها شما را در شرایطی بسیار محبت آمیز قرار می دهند و شما، از چنان شرایطی در هر موقعیت، کاملاً لذت خواهید برد. اما به عنوان یک شیر سخاوتمند، از تشویق خود دست بر نمی دارید. تقریباً بدون آن که خودتان بدانید، رفتاری بسیار خوب با نزدیکان و عزیزانتان خواهید داشت.
فال حافظ
صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری***به یادگار بمانی که بوی او داری
دلم که گوهر اسرار حسن و عشق در اوست***توان به دست تو دادن گرش نکو داری
تعبیر: با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است اگر می خواهید گمشده ی خودتان را پیدا کنید بیشتر جستجو کنید.
 
دی
 
شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.این روزها زندگی به شما فشار آورده، حتی اگر سعی کنید پنهان شان کنید واقعیت را نمی توانید تغییر دهید. به این نتیجه رسیده اید که بهتر است همه ی فشار را به تنهایی تحمل نکنید، البته دوستانی هم دارید که حتماً به کمک تان خواهند آمد. سعی کنید مدت کوتاهی خودتان را از این نگرانی ها دور نگه دارید و یک آرامش نسبی را تجربه کنید. به این ترتیب می توانید با انرژی بیشتری به سراغ کارهای نیمه تمام تان برگردید و در رویارویی با چالش های پیش رو آمادگی لازم را داشته باشید.
فال حافظ
عکس روی تو چو در آینه جام افتاد***عارف از خنده می در طمع خام افتاد
حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد***این همه نقش در آیینه اوهام افتاد
تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.
 
 بهمن
 
زیادی سر خودتان را شلوغ می کنید , برنامه تان را سبک کنید تا بتوانید به همه کارهایی که می خواهید برسید. زمانی را صرف خودتان و کارهای عقب افتاده تان بکنید، اما فعالیت های اجتماعی را هم حتما در برنامه تان قرار دهید. شما آدم در خانه ماندن نیستید، پس با دوستان و عزیزانتان به جاهایی که دوست دارید بروید و یا یک مهمانی خودمانی ترتیب بدهید. این آخر هفته را استراحت کنید و از وقتتان لذت ببرید، در هفته آینده باید تمام تواناییهایتان را به کار گرفته و تلاش کنید، هیچ مرزی برای شما وجود نخواهد داشت. یادتان باشد که دوستانتان را نسبت به عشقتان در اولویت قرار ندهید، این کار او را بسیار ناراحت خواهد کرد.
فال حافظ
دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی
من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی
تعبیر: مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است
 
اسفند
 
امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.
فال حافظ
گلبرگ را ز سنبل مشکین نقاب کن***یعنی که رخ بپوش و جهانی خراب کن
بفشان عرق ز چهره و اطراف باغ را***چون شیشه های دیده ما پرگلاب کن
تعبیر: همگان مجذوب شما می شوند و تو کسی هستی که از حسن و خوبی کم نداری. چشمهایت همه را افسون می کند و بدون هیچ کلامی با همه حرف می زند. پیمانی که بسته ای بسیار مبارک و فرخنده است روزگارت روز به روز بهتر می شود. لطف و محبت کسی دائم شامل حالت می شود. به آرزویت می رسی و جوانتر می شوی.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar