måndag 28 september 2015

پاپ کاتولیک ها را به توجه به معیارهای خانواده فرا خواند

پاپ کاتولیک ها را به توجه به معیارهای خانواده فرا خواند

رهبر کاتولیک های جهان در آخرین مرحله سفر شش روزه به آمریکا، مراسم دعا و نیایش را در کلیسای جامع سنت پیتر و پال بجا آورد.
به گزارش «محبت نیوز» پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در آخرین مرحله سفر شش روزه به آمریکا، روز شنبه به شهر فیلادلفیا رفت، مراسم دعا و نیایش را در کلیسای جامع سنت پیتر و پال بجا آورد، و در سخنانی حاضران را به توجه به مسائل خانواده و جوانان ترغیب کرد.
پاپ قرار است از تالار استقلال در فیلادلفیا دیدن کند، مکانی تاریخی که در آن بنیانگذاران ایالات متحده آمریکا اعلامیه استقلال از حکومت استعماری بریتانیا و قانون اساسی را تصویب کردند.
او مراسم دعای روز یکشنبه را در مقابل موزه هنر نئو کلاسیک فیلادلفیا برگزار می کند که انتظار می رود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در آن حضور داشته باشند.
پاپ فرانسیس ، روز جمعه از شهر نیویورک دیدن کرد. و در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. هزاران نفر در مسیر حرکت اتومبیل ویژه او در پارک مرکزی نیویورک جمع شده بودند.
پاپ همچنین از موزه یادمان یازدهم سپتامبر در مرکز تجارت جهانی دیدن کرد و سپس در مدرسه کاتولیک اسپانیایی زبان در منطقه هارلم حضور یافت. او مراسم دعای روز جمعه را در حضور هزاران نفر در مدیسون اسکوئر گاردن ، که یکی از مشهورترین سالن های سرپوشیده جهان است ، برگزار کرد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
FacebookBalatarin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar