måndag 28 september 2015

قتل شریک برای پایان دادن به اختلاف با همسر

قتل شریک برای پایان دادن به اختلاف با همسر

 داماد و برادرزنی که با همدستی هم، دست به قتل زده بودند و قصد داشتند در دادگاه با فداکاری، جنایت را گردن بگیرند، به زودی اعدام می شوند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، 25 اردیبهشت سال گذشته ماموران پلیس اندیشه در جریان ناپدید شدن یک مرد قرار گرفتند.
خانواده این مرد به پلیس گفتند: پسرمان در یک کارگاه خیاطی کار می کرد. او پس از مدتی با شریکش به اختلاف خورد و از آنجا بیرون آمد. او با شریکش درگیر بود که در نهایت روز گذشته شریکش با او تماس گرفت و با هم قرار گذاشتند ولی از آن روز به بعد دیگر از او هیچ خبری نداریم.
 
پس از اعلام این شکایت، کارآگاهان به سراغ شریک این مرد رفتند اما متوجه فراری بودن وی شدند. درحالیکه پلیس به دنبال این مرد بود، دو هفته بعد او به همراه برادرزنش به پلیس مراجعه کردند و خود را تسلیم قانون کردند.
 
این مرد با اعتراف به قتل با همدستی برادرزنش به ماموران گفت: مقتول در کارگاه خیاطی ما کار می کرد. او باعث شده بود که اختلافات زیادی بین من و همسرم رخ بدهد. همسرم بارها و بارها مرا تهدید به جدایی می کرد. از طرفی سر موضوعات کاری هم با مقتول اختلاف داشتم. برای همین روز حادثه به خاطر کینه ای که از او داشتم با او قرار گذاشتم. من به برادرزنم هم گفتم که با من سر قرار بیاید. آنجا بود که با «بهداد» درگیر شدیم و چند ضربه چاقو به وی زدیم حتی ما پیش از اینکه با مقتول قرار بگذاریم، از قبل پشت رودخانه ای در اندیشه یک قبر کنده بودیم و وقتی که او را کشتیم در همان قبر دفنش کردیم.
 
پس از این اعترافات، برادرزن او نیز به این قتل اعتراف کرد.با اعتراف این دو مرد قاتل، جسد مقتول نیز کشف شد و متهمان صحنه این جنایت را بازسازی کردند.
 
پس از ارجاع پرونده به دادگاه کیفری متهمان در شعبه دوم دادگاه محاکمه شدند. آنها در این جلسه سعی می کردند که قتل را خودشان گردن بگیرند و دیگری را تبرئه کنند. آنها در دادگاه قصد داشتند با فداکاری، یکدیگر را از اتهام قتل تبرئه کنند.
متهمان هر دو قتل را به گردن گرفتند و گفتند به تنهایی دست به جنایت زده اند. در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند و هر دو متهم را به قصاص محکوم کردند. این حکم صبح روز گذشته به تایید قضات دیوان عالی کشور رسید.
+9
رأی دهید
-3
 
0
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar