måndag 28 september 2015

فال روز دوشنبه ۲۸ سپتامبر - ۶ مهر

فال روز دوشنبه ۲۸ سپتامبر - ۶ مهر

فروردین
 
امروز شما می توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می کنید توصیه می شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.امروز ممکن است وقت زیادی را صرف بررسی اموری کنید که به نظرتان خوب پیش نمی روند. از این که دست به کار جدیدی بزنید می ترسید، زیرا فکر می کنید که امروز همه چیز فقط به یک باد بند است. اما بدانید که پایه و اساس شما به این راحتی ها نمی لرزد. سعی کنید به خاطر چیزهایی که آن قدرها هم ارزش ندارند خودتان را ناراحت نکنید، زیرا عدم امنیتی که اکنون احساس می کنید به زودی رفع خواهد شد. به شما توصیه می شود که به جریانات پیش رو اعتماد کنید تا به تدریج اعتماد به نفس تان را بازیابید.
فال حافظ
گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم
زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم
تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.
 
 اردیبهشت
 
با آغاز هفته کاری موقعیت های فراوانی به ویژه در زمینه خرید، فروش و مسائل مالی برای شما فراهم خواهند شد؛ اما برای اینکه از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنید باید عملگرا و منطقی باشید و حواستان را هم جمع کنید. یادتان باشد تنها خوری نکنید و دیگران را نیز در این موقعیت شریک کنید. برای این که بتوانید کارها و فعالیت های مفید جدیدی را به برنامه کاری خود وارد کنید کارهای اضافی که انرژی شما را بیهوده هدر می دهند را از برنامه خود حذف کنید. اگر عشق گذشته تان هنوز در فکرتان است امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. اگر نیاز است با طرف مقابلتان حرف بزنید و ناگفته ها را بیان کنید تا فراموشی برایتان راحت شود.
فال حافظ
رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه های عجب زیر دام و دانه توست
تعبیر: تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.
 
خرداد
 
حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.
فال حافظ
صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار***وز او به عاشق بی دل خبر دریغ مدار
به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل***نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار
تعبیر: در انتظار خبری هستید که به زودی به شما خواهد رسید و به شکرانه ی این خبر عبادت خدا را به جای آورید. هر کار سختی در دنیا با اراده ی قوی تان بسیار آسان می گردد. ثروت زیادی به دست می آورید که در راه خدا انفاق هم می کنید و این باعث زایل شدن غم از دلتان می شود.
 
 تیر
 
از این که قدرت تان را به کار بگیرید حس خوبی به شما دست می دهد، اما امروز ممکن است از حدتان تجاوز کنید. شاید اعمال قدرت آن قدر وسوسه ی تان کند که دیگر هدف اصلی خود را فراموش کنید. بدانید که موفقیت به این معنی نیست که بتوانید همه چیز را تحت سلطه ی خود درآورید، بلکه دستیابی به اهداف تان نیازمند مشارکت و نوآوری است. به خاطر داشته باشید که کلیت یک چیز از اجزای سازنده ی آن مهم تر است.
فال حافظ
تو را که هر چه مراد است در جهان داری***چه غم ز حال ضعیفان ناتوان داری
بخواه جان و دل از بنده و روان بستان***که حکم بر سر آزادگان روان داری
تعبیر:  کمی هم به فکر زیردستان باش تو صاحب همه چیز می شوی پس سعی کن انهایی را که در بند غم هستند رهایی دهی. آنچه در توان داری برای خلق خدا صرف کن که هر چه به دست آورده ای از دعای خیر بندگان خدا می باشد. دوستان حسود هم زیاد داری ولی خوشحال باش که یارت همیشه با توست.
 
مرداد
 
امروز سرشار از خلاقیت هستید اما نمی توانید آن را آن طوری که دلتان می خواهد به کار بگیرید. شاید دلیل آن این باشد که پروژه ای در دست اقدام ندارید، ایده هایی به سرتان می زننند، اما نمی دانید آنها را چگونه به کار بگیرید. بهترین کار ممکن نوشتن ایده هایتان است، خود این کار درهایی را به روی شما باز خواهد کرد. حداقل سودی که این کار دارد این است که یک روز دیگر از آنها استفاده خواهید کرد. امروز روزی بی نظیر برای کنار گذاشتن عادت های بد است، از فرصت استفاده کنید و آنها را برای همیشه کنار بگذارید. بیش از توانتان مسئولیت به عهده نگیرید، وگرنه مجبور خواهید شد از تفریح خودتان برای تمام کردن این کارها بزنید. امشب یک غذای جدید برای عشقتان بپزید و از بودن در کنار هم لذت ببرید.
فال حافظ
به آب روشن می عارفی طهارت کرد***علی الصباح که میخانه را زیارت کرد
همین که ساغر زرین خور نهان گردید***هلال عید به دور قدح اشارت کرد
تعبیر: رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.
 
شهریور
 
شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه های زندگی تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.
فال حافظ
در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود
من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود
تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.
 
مهر
 
امروز در خانه خود منتظر فعالیت های بسیار باشید. ممکن است گروه نسبتا بزرگی از مهمان هایی که شما یا یکی دیگر از اعضای خانواده به خانه تان دعوت کرده اید به منزلتان آمده و بحث های جنجالی زیادی بین شما در بگیرد. این کار به شما انرژی زیادی خواهد داد و نسبت به برخی احساسات خود آگاهی پیدا خواهید کرد. امشب رویای سفر به جاهای دور و عجیب و غریب را در سر خواهید داشت. چرا حرفی که در دل دارید را به زبان نمی آورید؟ خوردن حرف هایتان تنها باعث ایجاد فاصله بین شما و عشقتان خواهد شد. امروز می توانید احساساتتان را به وضوح بیان کنید و از باری که بر سینه تان سنگینی میکند خلاص شوید.
فال حافظ
در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع
روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع
تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است.
 
 آبان
 
شما باید چشمان تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می بینید. شما دارای انرژی های مثبت زیادی هستید انرژی هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.
فال حافظ
از سر کوی تو هر کو به ملالت برود***نرود کارش و آخر به خجالت برود
کاروانی که بود بدرقه اش حفظ خدا***به تجمل بنشیند به جلالت برود
تعبیر: از نادانی و جهالت خلاص می شوی. راهت را پیدا می کنی اما کمی سختی و ملامت می کشی. هر کسی تا سختی نکشد به راحتی نخواهند رسید. فردی کاردان کمکت می کند تا تو به کمال و جمال برسی. هیچ کس از آینده ی خود خبر ندارد ولی تو آینده ای روشن داری که به تمام نیات دل خود می رسی.
 
آذر
 
مأموریت امروز شما این است که به اوضاع سلامت خود از همه لحاظ رسیدگی کنید. در نظر داشته باشید که حفظ سلامت شما باعث می شود راحتتر بتوانید استرس را در خود کنترل کنید و در نتیجه در زمینه کاری مؤثرتر عمل کنید. امروز فرصت مناسبی است برای اینکه بالاخره ورزش را شروع کرده و در جهت رسیدن به تناسب اندام تلاش کنید. فرد جدید و جالبی، شاید از شهر یا کشوری دور، امروز وارد زندگی شما خواهد شد که می توانید ساعت ها با او صحبت کنید و ازین مصاحبت لذت ببرید. به زندگی خصوصیتان نیز توجه کنید و شریک زندگیتان را از عشقی که به او دارید مطمئن کنید. یک شام خوشمزه بپزید و از زمانی که همراه با همسرتان می گذرانید لذت ببرید.
فال حافظ
سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی
نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی
تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.
 
دی
 
با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.
فال حافظ
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست
تعبیر: به سهولت و راحتی به مقام و مادیات نخواهی رسید. همه چیزت باید در حد کمال باشد. باطن خوب، کار حلال، هوشیاری و تقوی، در این صورت است که به هدف خواهی رسید و به هر مقام و منزلتی که رسیدی سر تعظیم در برابر خداوند فرود آر وگرنه باز همه چیز را از دست خواهی داد.
 
 بهمن
 
امروز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که از آن روزهایی است که نمی توانید جلوی دهانتان را بگیرید و ممکن است حرف هایی بزنید که ناراحت کننده و یا دردسر ساز باشند. کلمات را به دقت انتخاب کنبد تا مبادا ایجاد سوءتفاهم کنند و سعی کنید دل کسی را نشکنید. هرچقدر بیشتر روی کارتان تمرکز کنید نتایج بهتری خواهید گرفت و در پایان روز لایق دریافت پاداش کارتان خواهید بود. دلتان می خواهد همراه با عشقتان تجربه هایی جدید داشته باشید. هر چقدر هم که در ظاهر نشان دهید که از اوضاع و امنیت رابطه خود راضی هستید، در درون دلتان چیزهای تازه و جدید می خواهد و نیاز به تنوع دارید. پس خوب فکر کرده و راهی برای آن بیابید.
فال حافظ
عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار
دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار
تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد.
 
اسفند
 
خلاقیت و اشتیاق شما برای ایده پردازی و انجام کارهای جدید زیاد است. کم رویی را کنار بگذارید. همه افکار خود را روی کاغذ بنویسید. اصلا به انتها و نتیجه آنها فکر نکنید. فقط کار کنید و چیزهای جدید اختراع کنید. امروز خوشبختانه فکرتان عالی کار می کند و می توانید همه تمایلاتی که مدت ها در پس ذهنتان خاک خورده اند را کشف و بیدار کنید. این تمایلات شش ماه آینده زندگی شما را تضمین می کنند.
فال حافظ
ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر***زار و بیمار غمم راحت جانی به من آر
قلب بی حاصل ما را بزن اکسیر مراد***یعنی از خاک در دوست نشانی به من آر
تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای و نمی دانی کدام راه را باید انتخاب کنی. تنها هستی و دل گرفته ای داری. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar