torsdag 21 maj 2015

انتشار نخستین تصویر آزاده نامداری با گریم «نسیم» : برادر گلشیفته فراهانی نیز بازیگر شد!

انتشار نخستین تصویر آزاده نامداری با گریم «نسیم» : برادر گلشیفته فراهانی نیز بازیگر شد!

آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،،باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداری ام.چادریم،،بخاطر اعتقادم،بخاطر قلبم..این عکس من نیستم،کتیه،تو فیلم جناب شهبازی،،،میخوام درکم کنید.
به گزارش پارسینه آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد دله،،باهمه کسایی که دوسشون دارم،،من آزاده نامداری ام.چادریم،،بخاطر اعتقادم،بخاطر قلبم..این عکس من نیستم،کتیه،تو فیلم جناب شهبازی،،،میخوام درکم کنید.
قضاوتم نکنید،،من آزاده نامداری سابقم باهمون اعتقاداات، لطفا درک کنید این یه نقشه.من نیستم.قضاوتم نکنید همراهم باشید وبهم انرژی بدین...
برام دعا کنید....

برادر گلشیفته فراهانی بازیگر شد!آذرخش فراهانی پسر بهزاد فراهانی و برادر گلشیفته فراهانی، در نخستین تجربه بازیگری اش جلوی دوربین پرویز شهبازی قرار می گیرد.
آذرخش فراهانی که نوازنده گیتار است، در فیلم « نسیم » ساخته پرویز شهبازی درکنار آزاده نامداری مجری تلویزیونی و همسر سابق فرزاد حسنی بازی خواهد کرد. « نسیم » به تهیه کنندگی مسعود ردایی از روز 28 اردیبهشت جلوی دوربین خواهد رفت.
«نسیم» داستان دختر و پسری است که در تهران گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و...
ساغر قناعت
این فیلم محصول مشترک ایران و لهستان است. فهرست عوامل اصلی این پرو‍‍ژه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش، صدابردار: منصور شهبازی.
ساعد سهیلی
طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مجید گودرزی، مدیر برنامه‌ریزی: نوید میهن‌دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی و تهیه‌کننده: مسعود ردایی.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar