چهارشنبه ۲۱-۰۳-۱۳۹۹
“جاستین بیبر” اغلب از حساب شخصی خود در اينستاگرام استفاده کرده، از خدا و ایمان صحبت می‌کند. وی طی پست هایی پی در پی با ۱۳۷ میلیون طرفدار خود در اين شبکه اجتماعی از ایمان مسیحی خود صحبت می‌کند.
«محبت نیوز»- جاستین بیبر، فوق ستاره موسیقی پاپ به تازگی از میلیون ها طرفدار خود در فضای مجازی دعوت کرد تا برنامه ای با نام “کلیسای خانگی” را دانلود کنند که متعلق به کلیسایی است که شبانی آنرا بهترین دوست این خواننده سرشناس “جودا اسمیت” عهده دار است.
این برنامه رایگان دسترسی کامل به مراسم و برنامه های کلیسا را به همراه دعاهای منظم روزانه را امکان پذیر میسازد.
بیبر اخیرن مطلبی را به اشتراک گذاشت و نوشت: “کلیسای ما دارای یک برنامه رایگان است. شما نیز به ما بپیوندید تا با هم خداوندمان را پرستش کرده از او بشنویم و کلام او را یاد بگیریم. من درهمین لحظه آنلاین هستم. “
در ادامه او پست دیگری به اشتراک گذاشت و در آن از مسیح به خاطر آزاد کردن او از شرم و محکومیت شکرگذاری کرد.
وی اضافه کرد:”هر چیزی در اطراف ما، مارا به یک سازنده، خالق، معمار و طراح هدایت می‌کند. من بسیار شکرگزارم که خالق همه‌ی هستی من را دوست دارد، خداوند آن قدر مرا محبت می‌کند که در قالب یک انسان کامل در حالیکه کاملن خدا بود، به روی زمین آمد و با دادن جان خود بر صلیب همه چیز را نو کرد.من هم اکنون بخشیده شده هستم! من امروز میتوانم با آزادی از شرم و محکومیت راه بروم. عیسی از تو ممنونم.”
بیبر اخیرن در یک تماس تصویری با اسمیت اعتراف کرد که چطور دام های شهرت و ثروت زندگی او را پوچ کرده اند. این ویدئو در اينستاگرام به انتشار رسید.
در این ویدئو اسمیت انگیزه جاستین را از تلاش برای بهبود شخصیتش جویا شد. در پاسخ، بیبر گفت:”من فکر میکنم در این زندگی کوتاهم، تجربه های زیادی داشته ام و چیزهای زیادی دیده ام، تجربه هایی داشته ام که از نظر بسیاری افراد رضایت بخش است. من تجربه استفاده از ماشین ها، لباس های مختلف و رابطه با دختران زیادی را داشته ام اما همچنان احساس پوچی میکنم.”
او همچنین اعتراف کرد که پذیرفتن این دروغ که “این کار را بکن و یا این شی را بخر تا شاد شوی” چقدر راحت است. این احساس پوچی او را وادار کرد تا به وضع روح خود رسیدگی کند و متوجه شد که چقدر آسیب دیده و آزرده است.
او گفت: “بنابراین از خدا درخواست کردم اگر تو حقیقت داری خودت را به من نشان بده. در کلام خدا آمده که اگر در جستجوی من باشی، مرا خواهی یافت.”
پس به جای اینکه در جستجوی دنیا باشم شروع به جستجوی خدا کردم و او به من نشان داد که من ارزش نجات یافتن را داشته ام، که من ارزش این را داشته ام که عیسی برای من روی صلیب بمیرد، که من با ارزش هستم. این ارزش هیچ ربطی به کارهایی که من انجام می دادم نداشت چرا که من فردی شکسته، آزرده بودم که کارهای اشتباه زیادی مرتکب شده است./کریستین تودی