fredag 16 mars 2018

کلیسای ساینتولوژی صاحب شبکه تلویزیونی شد

کلیسای ساینتولوژی صاحب شبکه تلویزیونی شد

گروه بحث برانگیزی که به عنوان کلیسای ساینتولوژی شناخته می‌شود، قصد دارد یک کانال تلویزیونی را در «دایرک‌تی‌وی» به خود اختصاص دهد.
به گزارش «محبت نیوز» گروه جنجالی ساینتولوژی به رهبری دیوید میسکویچ قصد دارد یک کانال تلویزیونی را که با پلتفرم اپل تی‌وی در دسترس خواهد بود  راه اندازی کند.
شواهدای از راه‌اندازی این شبکه در اپ استور اپل قابل مشاهده است و این اپ نشان می‌دهد که کانال کار خود را به صورت رسمی از ساعت ۸ شب دوشنبه گذشته آغاز کرده است. یک توییتر جدید نیز برای این کانال راه‌اندازی شد.
در عین حال سخنگوی «دایرک‌تی‌وی» که یک ماهواره آمریکایی است نیز تایید کرد که این کانال از دوشنبه کارش را آغاز کرده است. یک ویدیو پرومو نیز نشان دهنده این است که کانال ۳۲۰ این سرویس متعلق به این کلیسا خواهد بود.
شایعاتی درباره راه‌اندازی شبکه ساینتولوژی از اوایل ۲۰۱۷ به گوش رسیده بود.
این کلیسا در سال ۲۰۱۶ نیز اعلام کرده بود استودیویی متعلق به خودش را راه‌اندازی می‌کند تا تولیدات رسانه‌ای خود را شکل دهد.
با این حال نخستین بار نیست که این گروه دینی شروع به استفاده از تلویزیون به عنوان یک ابزار کرده است و پیشتر با انتشار تبلیغات ۳۰ ثانیه‌ای در برنامه پرپیننده سوپر باول خودش را معرفی کرده است.
هنوز روشن نیست که این کانال چه برنامه‌هایی را ارایه می‌کند یا چه فردی از این کلیسا به عنوان متولی اصلی آن در برابر مخاطبان قرار می‌گیرد. اما به نظر می‌رسد اعضای کلیسا قصد دارند با راه‌اندازی این کانال تلویزیونی با صحبت‌هایی که اعضای پیشین کلیسا علیه آن مطرح کرده‌اند، مقابله کنند.
فیلم مستندی از آلکس گیبنی با عنوان «روشن شدن: ساینتولوژی و زندان باور» برنده سه جایزه امی شد و شبکه کابلی A&E اعلام کرد سریالی درباره این کلیسا با عنوان «ساینتولوژی و عواقب آن» را از سوی لیا رمینی عضو پیشین این کلیسا، جلوی دوربین می‌برد.
ساینتولوژی یا مکتب علم گرایی، مجموعه‌ای از تعالیمی است که رون هابارد (یا ال رون هابارد) نویسنده داستان‌های علمی تخیلی آن را توسعه بخشید.  این گروه می‌کوشد تا به واسطه علم انسان را به خداشناسی نزدیک کند.
تام کروز و جان تراولتا از اعضای مشهور کلیسای ساینتولوژی هستند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar