torsdag 15 mars 2018

وزوزیر خارجه جدید آمریکا: ایران را یک حکومت آدمکش اداره می کند

وزیر خارجه جدید آمریکا: ایران را یک حکومت آدمکش اداره می کند

مایک پامپئو پیش از این نیز گفته بود که مردم ایران این حکومت مذهبی واپسگرا را نمی‌خواهند و یقین دارم که شاهد ادامه قیامی که خود آغاز کرده‌اند خواهیم بود.
به گزارش «محبت نیوز» مایک پامپئو رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) که جانشین تیلرسون شده است به عنوان مخالف سرسخت  جمهوری اسلامی ایران، حضوری چشمگیر داشته است. وی در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌ها قرار داد، آورده است: از ترامپ به خاطر ایجاد امکان خدمت به عنوان رئیس آژانس اطلاعات مرکزی و همچنین فرصتی که برای خدمت به عنوان وزیر امور خارجه در اختیارم قرار داده است، عمیقن سپاسگزارم. رهبری او امریکا را به کشوری امن‌تر تبدیل کرده و من به نمایندگی از او و مردم امریکا در جهان به دنبال آبادانی هر چه بیشتر امریکا خواهم بود.
او همچنان حکومت ایران را یک دولت آدمکش خطاب کرده بود و در سخنرانی اش در اکتبر ۲۰۱۷ وعده داده بود، تا برنامه غنی سازی ایران را محدود و توافق هسته ای ایران را لغو کند.
او علاوه بر مخالفتهای بیشمارش با برجام در ماه اکتبر اعلام کرد، که جامعه اطلاعاتی امریکا و وزارت خزانه‌داری این کشور باید کار را برای تهران در مسیر ایفای نقش منطقه ای از طریق اعمال تحریم بر شرکت هایی که با سپاه پاسداران در ارتباط هستند را سخت تر کند.
انتخاب مایک پامپئو به عنوان وزیر خارجه امریکا، یک واقعه مهم در رابطه با سیاست خارجى امریکا در قبال ایران میباشد.
مایک پامپئو پیش از این نیز گفته بود که مردم ایران این حکومت مذهبی واپسگرا را نمی‌خواهند و یقین دارم که شاهد ادامه قیامی که خود آغاز کرده‌اند خواهیم بود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar