onsdag 21 mars 2018

پاپ فرانسیس: استفاده از زنان برای فحشاء جنایت علیه بشریت است

پاپ فرانسیس: استفاده از زنان برای فحشاء جنایت علیه بشریت است

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز دوشنبه ۱۹ مارس در جمع جوانان از سراسر جهان گفت: سوء استفاده از زنان برای فحشاء جنایت علیه بشریت محسوب می شود.
به گزارش «محبت نیوز» رهبر کاتولیکهای جهان ضمن تاکید بر تفاوت عشقبازی با پرداخت پول برای همخوابگی با زنان اظهار داشت: «این عشقبازی نیست بلکه شکنجه زنان است. عبارت ها را با یکدیگر اشتباه نگیریم. این جنایت ناشی از یک ذهنیت بیمار است.»
به نقل از یورو نیوز، رهبر کاتولیکهای جهان این سخنان را روز دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ با گروهی از جوانان که از اقصی نقاط جهان به واتیکان آمده بودند مطرح کرد. او در سخنانش همچنین بابت رفتار مردان کاتولیکی که با پرداخت پول با زنان همخوابه شده اند طلب بخشش کرد.
در این نشست بلسینگ اوکوئدین، زن ۳۲ ساله اهل نیجریه که خود زمانی قربانی بردگی جنسی و شبکه قاچاق انسان بود تاکید کرد که اکثر مشتریان روسپیان در رم مردان کاتولیک هستند.
پاپ فرانسیس در پاسخ به این زن اظهار داشت که احتمالن ۹۰ درصد مشتریان فاحشه ها در رم مردان کاتولیک هستند. وی گفت: « من به احساس انزجار این دختران وقتی مردان آنها را به کاری مجبور می کنند، فکر می کنم.»
پاپ فرانسیس در جلسه روز دوشنبه همچنین تاکید کرد سوء استفاده جنسی از زنان ناشی از «ذهنیت بیماری» است که نزد بسیاری از افراد وجود دارد. به گفته وی هر چند جنبش فمینیسم تاکنون نتوانسته است این ذهنیت را نابود کند اما جوانان باید با آن مقابله کنند.
روسپیان پایتخت ایتالیا که اکثر آنها قربانی شبکه قاچاق انسان بوده اند اهل نیجریه و دیگر کشورهای آفریقایی و یا شرق اروپا هستند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar