fredag 9 mars 2018

گروهی از مسیحیان گرجستان به حضور مهاجران مسلمان در این کشور اعتراض کردند

گروهی از مسیحیان گرجستان به حضور مهاجران مسلمان در این کشور اعتراض کردند

گروه ارتودکس «کارتولی مارشی» در گرجستان آشکارا علیه مهاجران مسلمان شعار میدهند و حضور آنها در جامعه را موجب ترویج فساد و فحشاء معرفی میکنند.
به گزارش «محبت نیوز» از نیمه دوم ماه فوریه سال جاری حضور گروههای خارجی ستیز در تفلیس افزایش چشمگیری یافته است. این ماموران خودخوانده که اغلب یونیفرمهای خاصی برتن دارند در خیابانهایی گشت زنی می کنند که محل تردد توریستهای خارجی است. شواهد حاکی از آن است که فعالیت این گروههای سازمانه یافته علیه گردشگران و مهاجران مسلمان می باشد.
به نقل از قفقازسان،کارتولی مارشی نام گروهی است که در سال ۲۰۱۷ با برگزاری تظاهرات گسترده خیابانی در تفلیس توجه رسانه های بین المللی را نیز بخود جلب نمود.
اینها در تجمعات خود نمادهای ارتودکس را به همراه دارند. اگر سری به صفحات آنها در شبکه های مجازی بزنید خواهید دید که آشکارا علیه مهاجران مسلمان شعار میدهند و حضور آنها در جامعه را موجب ترویج فساد و فحشاء معرفی میکنند.
سندرو برگادزه رهبر کارتولی مارشی در گفتگو با نشریه لیبرالی تائید میکند که این گروه نیروهای گشتی ویژه برای مبارزه با فحشاء و خلاف در خیابانهای لسلیدزه، آقماشانبلی و میدان رز تشکیل داده است.
به گفته او این ماموران خودخوانده دارای دوربین و امکاناتی هستند که میتواند برای جمع آوری مدرک علیه خلافکاران و اقدام پلیس بکار گرفته شوند. برگادزه همچنین اعلام کرده است که گروه آنها در صدد تشکیل یک حزب سیاسی است و برای بدست آوردن کرسی های پارلمان و کابینه دولت تلاش خواهد کرد.
وزارت کشور گرجستان به کارتولی مارشی هشدار داده است که هرگونه تلاش برای ایجاد نیروهای گشتی خودخوانده با برخورد قاطع پلیس همراه خواهد بود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar