onsdag 28 mars 2018

باز هم معلمان قرآن خبر ساز شدند/حکم معلم قرآن متجاوز به کودکان در ترکیه صادر شد!

باز هم معلمان قرآن خبر ساز شدند/حکم معلم قرآن متجاوز به کودکان در ترکیه صادر شد!

دادگاهی در استان “گیرِسون” ترکیه به پرونده جنجالی تجاوز جنسی به ۹ کودک و نوجوان قرآن آموز ۹ تا ۱۳ ساله رسیدگی و متهم پرونده را به بیش از ۲۰۰ سال زندان محکوم کرد.
به گزارش «محبت نیوز» متهم این پرونده که “خلیل ابراهیم” نام دارد و یک کارآموز مفتی‌گری بوده است با احراز جرم تجاوز به ۸ کودک ۹ تا ۱۳ ساله در مجموع به ۲۰۳ سال و ۱۷۱ ماه و ۴۵ روز زندان محکوم شد.
به گفته سی ان ان تورک، دادگاه رسیدگی به مورد نهم پرونده را به دادگاه دیگری موکول کرده است و در صورت رسیدگی و صدور حکم نهایی ممکن است مدت زمان زندان فرد متهم به تجاوز افزایش یابد.
این پرونده از زمان مطرح شدن در تابستان سال گذشته جنجال زیادی به پا کرد و در ماه آگوست سال گذشته متهم اصلی آن دستگیر و روانه زندان شد.
گفتنی است متهم پرونده از کمک معلمان تدریس قرآن در مدرسه شبانه روزی پسرانه آموزش قرآن در شهر کوچک ” آلوجرا” در استان گیرسون ترکیه بوده است.
او هم کارمند شهرداری بوده و هم به منظور گذراندن دوره لازم برای کسب مقام مفتی گری و امامت جماعت می بایست ۵ سال در مدرسه قرآن به تدریس قرآن می پرداخته است.
گفتنی است موارد متعدد تجاوز معلمان قرآن و فساد اخلاقی این صنف پدیده تازه ای نیست و این خبر، پرونده‌ی قاری معروف بیت رهبر ایران را به یاد همگان می‌آورد و یا یادآور قضیه جنجالی معلم قرآن ۸۱ ساله در کاردیف ولز است که چندی پیش به اتهام آزار جنسی چندین کودک به ۱۳ سال زندان محکوم شد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar