torsdag 18 juni 2015

عکس‌خبر:‌ بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا در برج میلاد تهران

عکس‌خبر:‌ بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا در برج میلاد تهران

  • 18 ژوئن 2015 - 28 خرداد 1394
بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا که قرار است روز جمعه در اولین بازی دور برگشت مسابقات لیگ جهانی والیبال مقابل ایران قرار گیرند، از نقاط مختلف شهر تهران از جمله برج میلاد بازدید کردند.
تیم ملی آمریکا در مرحله رفت مسابقات این فصل لیگ جهانی والیبال موفق شد در همه بازی‌های خانگی خود به پیروزی برسد.
null
این تیم تا پیش از مسابقات دور برگشت، با ۱۷ امتیاز در صدر گروه B این رقابت‌ قرار گرفته. پس از آمریکا، لهستان با ۱۱ و ایران با ۶ امتیاز قرار دارند و روسیه چهارم است.
به گزارش شهرداری تهران، داگلاس بیل رئیس فدارسیون والیبال آمریکا پس از حضور در برج میلاد تهران گفته است:" من بسیاری از برج‌های دیگر همانند برجی که در دبی است را دیده‌ام، اما برج میلاد تهران بسیار متفاوت و جذاب برای تیم ملی والیبال آمریکا بود."
null
آقای بیل در مورد بازی دو تیم والیبال ایران و آمریکا در تهران گفته است:" هر دو گروه تیم‌های خوب و حرفه‌ای هستند، اما ما می‌دانیم که جمعیت زیادی برای تشویق تیم ملی ایران می‌آیند و امیدوار هستیم که بازی خوبی را پیش رو داشته باشیم."
اعضای تیم ملی والیبال آمریکا به صورت نمادین، توپ والیبال رقابت‌های این فصل لیگ جهانی را با امضای بازیکنان این تیم به برج میلاد تهران هدیه کردند.
null
null
تیم ملی والیبال ایران پس از دو بازی خانگی مقابل آمریکا باید ۴ بازی دیگر در سالن دوازده هزار نفری آزادی مقابل تیم‌های لهستان و روسیه انجام دهد.
موضوع اجازه ورود زنان به سالن دوازده هزار نفری آزادی در یک هفته گذشته بازی تیم ملی والیبال ایران و آمریکا را تحت شعاع خود قرار داده است.
null
null
امروز عده‌ای از مخالفان حضور زنان و دختران در ورزشگاه‌ها در مقابل وزارت ورزش ایران تجمع کردند، در حالی که معاون امور زنان ایران اعلام کرده بود که اجازه ورود زنان به ورزشگاه‌ها صادر شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar