måndag 29 juni 2015

کارمندان دفاتر ثبت ازدواج تگزاس می توانند ازدواج همجنس‌گرایان را ثبت نکنند 9 دقیقه پیش هم‌رسانی تصمیم دیوان عالی ایالات متحده در راه پیمایی همجنسگرایان در روز شنبه جشن گرفته شد بالاترین مقام قضایی ایالت تگزاس آمریکا گفته است کارمندان دفاتر ثبت ازدواج می توانند بنا بر ملاحظات مذهبی خود از صدور اسناد ازدواج برای همجنس‌گرایان خودداری کنند. روز جمعه گذشته دیوان عالی ایالات متحده با صدور حکمی ازدواج همجنس‌گرایان در سراسر این کشور را قانونی اعلام کرد. کن پکستون، دادستان کل تگزاس با غیرقانونی خواندن تصمیم دیوان عالی گفت که مطابق این تصمیم، کارمندان نهاد های مربوطه در صورت خودداری از صدور جواز ازدواج همجنس‌گرایان بنابر اعتقادات خود، در معرض مجازات قرار می‌گیرند. وی افزود اگر کارمندانی در معرض این مجازات قرار بگیرند، دفتر وی از آنها در دادگاه به صورت رایگان دفاع می کند. با وجود حکم دیوان عالی، مخالفان ازدواج همجنسگرایان برای به چالش کشیدن قانونی این حکم آماده می شوند. بسیاری از آنها می خواهند از حقوق مذهبی افراد در مخالفت با ازدواج همجنسگرایان دفاع کنند. آقای پکستون در یادداشتی به کارمندان دولت نوشته است: "حق ازدواج افراد همجنس‌گرا می تواند و باید با حقوق دیرینه مندرج در قانون اساسی و قانون کیفری، از جمله حق آزادی مذهب و آزادی بیان، همزیستی مسالمت‌آمیز داشته باشند". پس از صدور حکم دادگاه در روز جمعه، بسیاری از زوج های همجنس‌گرا در تگزاس ازدواج کرده اند. اما از ارائه مجوز ازدواج برای زوج های همجنسگرا در ایالت های همسایه می سی سی پی و لوئیزیانا جلوگیری شده است. null آقای پکستون می گوید حق ازدواج همجنسگرایان باید با آزادی های مذهبی همزیستی مسالمت آمیز داشته باشد در ایالت می سی سی پی، جیم هود، دادستان کل گفت ازدواج همجنسگرایان تا زمانی که دادگاه تجدید نظر ایالات متحده آن را تایید نکند قانونی نخواهد بود. مشخص نیست که چه زمانی این دادگاه تصمیم خواهد گرفت. از سوی دیگر، ابی جیندال، فرماندار لوئیزیانا در صحبتی با ان بی سی روز یکشنبه گفت: "ما گزینه دیگر نداریم. نهاد های ما از حکم دادگاه پیروی خواهند کرد." آقای جیندال، سناتور جمهوری خواه، برای رئیس جمهور شدن تلاش می کند و پس از حکم دادگاه عالی، به دفاع از آزادی های مذهبی پرداخته است. ازدواج همجنسگرایان در ایالات متحده، شامل ازدواج های سکولار می شود و از نظر قانونی، شرکت مقام های کلیسا در این نوع ازدواج الزام آور نیست. با این حال برخی محافظه کاران می گویند کارمندان گل فروشی ها، کیک پزی ها و کسب و دیگر کارهای مرتبط با مراسم ازدواج همجنسگرایان، باید این حق را داشته باشند که به دلیل اختلاف عقاید مذهبی خود در این نوع مراسم شرکت نکنند.

کارمندان دفاتر ثبت ازدواج تگزاس می توانند ازدواج همجنس‌گرایان را ثبت نکنند

  • 9 دقیقه پیش
تصمیم دیوان عالی ایالات متحده در راه پیمایی همجنسگرایان در روز شنبه جشن گرفته شد
بالاترین مقام قضایی ایالت تگزاس آمریکا گفته است کارمندان دفاتر ثبت ازدواج می توانند بنا بر ملاحظات مذهبی خود از صدور اسناد ازدواج برای همجنس‌گرایان خودداری کنند.
روز جمعه گذشته دیوان عالی ایالات متحده با صدور حکمی ازدواج همجنس‌گرایان در سراسر این کشور را قانونی اعلام کرد.
کن پکستون، دادستان کل تگزاس با غیرقانونی خواندن تصمیم دیوان عالی گفت که مطابق این تصمیم، کارمندان نهاد های مربوطه در صورت خودداری از صدور جواز ازدواج همجنس‌گرایان بنابر اعتقادات خود، در معرض مجازات قرار می‌گیرند.
وی افزود اگر کارمندانی در معرض این مجازات قرار بگیرند، دفتر وی از آنها در دادگاه به صورت رایگان دفاع می کند.
با وجود حکم دیوان عالی، مخالفان ازدواج همجنسگرایان برای به چالش کشیدن قانونی این حکم آماده می شوند. بسیاری از آنها می خواهند از حقوق مذهبی افراد در مخالفت با ازدواج همجنسگرایان دفاع کنند.
آقای پکستون در یادداشتی به کارمندان دولت نوشته است: "حق ازدواج افراد همجنس‌گرا می تواند و باید با حقوق دیرینه مندرج در قانون اساسی و قانون کیفری، از جمله حق آزادی مذهب و آزادی بیان، همزیستی مسالمت‌آمیز داشته باشند".
پس از صدور حکم دادگاه در روز جمعه، بسیاری از زوج های همجنس‌گرا در تگزاس ازدواج کرده اند. اما از ارائه مجوز ازدواج برای زوج های همجنسگرا در ایالت های همسایه می سی سی پی و لوئیزیانا جلوگیری شده است.
null
آقای پکستون می گوید حق ازدواج همجنسگرایان باید با آزادی های مذهبی همزیستی مسالمت آمیز داشته باشد
در ایالت می سی سی پی، جیم هود، دادستان کل گفت ازدواج همجنسگرایان تا زمانی که دادگاه تجدید نظر ایالات متحده آن را تایید نکند قانونی نخواهد بود. مشخص نیست که چه زمانی این دادگاه تصمیم خواهد گرفت.
از سوی دیگر، ابی جیندال، فرماندار لوئیزیانا در صحبتی با ان بی سی روز یکشنبه گفت: "ما گزینه دیگر نداریم. نهاد های ما از حکم دادگاه پیروی خواهند کرد."
آقای جیندال، سناتور جمهوری خواه، برای رئیس جمهور شدن تلاش می کند و پس از حکم دادگاه عالی، به دفاع از آزادی های مذهبی پرداخته است.
ازدواج همجنسگرایان در ایالات متحده، شامل ازدواج های سکولار می شود و از نظر قانونی، شرکت مقام های کلیسا در این نوع ازدواج الزام آور نیست.
با این حال برخی محافظه کاران می گویند کارمندان گل فروشی ها، کیک پزی ها و کسب و دیگر کارهای مرتبط با مراسم ازدواج همجنسگرایان، باید این حق را داشته باشند که به دلیل اختلاف عقاید مذهبی خود در این نوع مراسم شرکت نکنند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar