tisdag 20 november 2018

نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد: باید پذیرش پناهجو به صفر برسد!

نماینده ایرانی تبار پارلمان سوئد: باید پذیرش پناهجو به صفر برسد!

نماینده ایرانی تبار حزب مودرات در پارلمان، در گفتگویی با برنامه “حقیقت من” گفت که سوئد باید پذیرش پناهجو را به صفر برساند.
«محبت نیوز»- این نماینده حزب مودرات که در انتخابات ماه سپتامبر پس از رهبر حزب بیشترین رای را در حزب خود بدست آورده بود، معتقد است که سوئد بیش از حد پناهجو پذیرفته، در حالی که کشور درگیر مشکلات گسترده‌ای در زمینه مسکن، ادغام افراد در جامعه است.
به نقل از اخبار سوئد، حنیف بالی: اکنون باید پذیرش پناهجو صفر باشد. ما بیش از حد پناهجو گرفته‌ایم و مشکلات عمده‌ای در زمینه مسکن و ادغام داریم.
در این مصاحبه او درباره زندگی‌اش در سوئد از کودکی تاکنون و همین‌طور موقعیتش در دنیای سیاست سخن گفت: اگر آرام می‌گرفتم و آنچه از من انتظار می‌رفت را می‌گفتم اکنون آینده سیاسی من روشتر بود. به همین دلیل اینکه من آنچه هستم را نشان می‌دهم و خودم هستم نوعی از خودگذشتگی است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar