torsdag 18 juni 2015

حنانه شهشهانی , بازیگر زن سریال کلاه پهلوی , در آمریکا مدل شد +296 رأی دهید -66 ‌چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷ ژوئن ۲۰۱۵ پارسینه نوشت : "حنانه شهشهانی بازیگر زن سریال کلاه پهلوی در آمریکا مدل شد.تصاویر غیراخلاقی این بازیگر منتشر شد. به نظر می رسد این بازیگر هم راه گلشیفته فراهانی را در پیش گرفته است." حنانه شهشهانی، متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ است. وی در رشته موسیقی تحصیل کرده است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در ۴ سالگی در سریال ”شلیک نهایی” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته است. بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود. و حالا آخرین حضور حنانه شهشهانی در برنامه زنده +296 رأی دهید -66 3426

حنانه شهشهانی , بازیگر زن سریال کلاه پهلوی , در آمریکا مدل شد

پارسینه نوشت : "حنانه شهشهانی بازیگر زن سریال کلاه پهلوی در آمریکا مدل شد.تصاویر غیراخلاقی  این بازیگر منتشر شد. به نظر می رسد این بازیگر هم راه گلشیفته فراهانی را در پیش گرفته است."
حنانه شهشهانی، متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ است. وی در رشته موسیقی تحصیل کرده است. ویولن ساز تخصصی اوست. اولین بار در ۴ سالگی در سریال ”شلیک نهایی” بازی کرده و بعد از آن چند کار کودک با آقای شاپور قریب داشته است. بعد از این فعالیت‌ها چند سالی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفته و در سن ۱۶ سالگی به ایران بازگشته و اولین کارش فیلم سینمایی زاگرس بود.
و حالا

آخرین حضور حنانه شهشهانی در برنامه زنده
+296
رأی دهید
-66
 
3426
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar