måndag 8 juni 2015

زنی برای خفه ‌نشدن کفگیر قورت داد +23 رأی دهید -2 دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸ ژوئن ۲۰۱۵ کفگیر آشپزخانه تنها وسیله‌ای بود که به ذهن این زن برای جلوگیری از خفگی ناگهانی رسید اما همین وسیله، آسیب‌های جدی را به دستگاه گوارش او وارد کرده است. یک زن 31 ساله اهل کشور چین پس از درست کردن یک غذای گیاهی شامل انواع سبزیجات، به هنگام خوردن غذا، ناگهان با التهاب گلو و واکنش شدید آلرژی مواجه شد. او که در حال خفه شدن بود، برای باز کردن مجرای تنفسی خود ابتدا با انگشتان دست، سپس با چوب مخصوص خوردن غذاهای آسیای شرقی و در نهایت با کفگیر آشپزخانه گلوی خود را خراش داد، اما هیچ یک از این اقدامات موثر نبود و او به حال مرگ کف آشپزخانه افتاد سپس کودک 4 ساله این زن با اورژانس تماس گرفت و پزشکان بسرعت با انتقال او به بیمارستان، وی را مورد عمل جراحی قرار دادند. در اثر ورود کفگیر به گلو و مری این زن، آسیب شدیدی به این اندام ها و بویژه مری او به ابعاد 20 سانتی متر وارد شده و پزشکان مجبور به قطع بخش اعظمی از مری او و کشش معده برای اتصال به مری شده اند. پزشکان البته عنوان کرده اند او بسیار خوش شانس بوده که جان خود را از دست نداده است. +23 رأی دهید -2 0 0 0 قابل توجه کاربران محترم: توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است. به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید: به جمع دنبال‌کنندگان سایت خبری سرگرمی رایان در فیس‌بوک بپیوندید: دیدگاه خوانندگان ۳۷ نکته بیین - لندن، انگلستان همه چیز به کنار ...واکنش به موقع اون بچه ٤ساله رو بگو...اى ول به تمرکزش...بزن اون لایک قشنگه رو به افتخارش 153 دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ ۶۲ فدای آقا - اودنسه، دانمارک منو یاد اون خاطره ای میاندازه که یکی از دوستامون آتیش گرفت، با بیل خاموشش کردیم. 35 دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

زنی برای خفه ‌نشدن کفگیر قورت داد

کفگیر آشپزخانه تنها وسیله‌ای بود که به ذهن این زن برای جلوگیری از خفگی ناگهانی رسید اما همین وسیله، آسیب‌های جدی را به دستگاه گوارش او وارد کرده است.
 
یک زن 31 ساله اهل کشور چین پس از درست کردن یک غذای گیاهی شامل انواع سبزیجات، به هنگام خوردن غذا، ناگهان با التهاب گلو و واکنش شدید آلرژی مواجه شد.
 
او که در حال خفه شدن بود، برای باز کردن مجرای تنفسی خود ابتدا با انگشتان دست، سپس با چوب مخصوص خوردن غذاهای آسیای شرقی و در نهایت با کفگیر آشپزخانه گلوی خود را خراش داد، اما هیچ یک از این اقدامات موثر نبود و او به حال مرگ کف آشپزخانه افتاد سپس کودک 4 ساله این زن با اورژانس تماس گرفت و پزشکان بسرعت با انتقال او به بیمارستان، وی را مورد عمل جراحی قرار دادند.
در اثر ورود کفگیر به گلو و مری این زن، آسیب شدیدی به این اندام ها و بویژه مری او به ابعاد 20 سانتی متر وارد شده و پزشکان مجبور به قطع بخش اعظمی از مری او و کشش معده برای اتصال به مری شده اند. پزشکان البته عنوان کرده اند او بسیار خوش شانس بوده که جان خود را از دست نداده است.
+23
رأی دهید
-2
 
0
 
0
 
0
 
قابل توجه کاربران محترم:
توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است.
به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید:
به جمع دنبال‌کنندگان سایت خبری سرگرمی رایان در فیس‌بوک بپیوندید:


دیدگاه خوانندگان
۳۷
نکته بیین - لندن، انگلستان

همه چیز به کنار ...واکنش به موقع اون بچه ٤ساله رو بگو...اى ول به تمرکزش...بزن اون لایک قشنگه رو به افتخارش 
1
53
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
۶۲
فدای آقا - اودنسه، دانمارک
منو یاد اون خاطره ای میاندازه که یکی از دوستامون آتیش گرفت، با بیل خاموشش کردیم.
3
5
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar