سه شنبه ۰۶-۰۳-۱۳۹۹
ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی در یک سخنرانی گفت «مسیحیت صهیونیستی به دنبال دفاع از اسرائیل، اسلام هراسی و حمایت از داعش و گروه‌های تروریستی است».
«محبت نیوز»- در ایران همزمان با «روز قدس» موجی از حملات علیه اسرائیل به راه افتاد که در راس آنان صحبتهای رهبر جمهوری اسلامی بود که در پیامی توییتری نوشت «مردم کرانه باختری باید مسلّح شوند» و همچنین در یک سخنرانی از گروه‌های جهادی خواست به «جهاد مقدس» تا آزادی قدس ادامه دهند.
همسو با سیاست‌های ضد اسرائیلی نظام، حوزویان نیز بیکار ننشستند و با وجود اینکه شیوع کُرونا فعالیت‌های آنها را محدود کرده از طریق ویدیو یا برنامه‌های آنلاین بر طبل یهودی ستیزی کوبیدند.
حجت‌الاسلام ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی اول خرداد در یک سخنرانی گفت «مسیحیت صهیونیستی به دنبال دفاع از اسرائیل، اسلام هراسی و حمایت از داعش و گروه‌های تروریستی است».
او با بیان اینکه صهیونیست‌ها با قلع و قمع سرزمین مسلمانان و مسیحیان مشکل ایجاد کرده‌اند، مدعی شد «ما هیچ مشکلی با ملت یهود نداریم اما پیامبر زمانی که وارد مدینه شدند با یهودیان قرارداد بستند ولی آنها توطئه کردند».
رفیعی بدون به اشاره به اینکه رهبر جمهوری اسلامی بارها اسرائیل را «غده سرطانی» خوانده و خواستار محو نابودی آن شده ادامه داد «این سخن که صهیونیست‌ها می‌گویند چون اجداد ما در این سرزمین زندگی می‌کردند این سرزمین برای ماست یک حرف ابلهانه و بچگانه است».
وی طرح صلح اسرائیل و فلسطینیان موسوم به «معامله قرن» را بدترین نوع صلحی دانست که می‌خواهند به فلسطین تحمیل کنند و افزود «معامله قرن کرانه باختری را از سرزمین فلسطین جدا می‌کند، ارتش را از فلسطین می‌گیرد، حاکمیت اسرائیل بر قدس را به رسمیت می‌شناسد و اجازه بازگشت فلسطینیان به سرزمینشان و بیت المقدس را نمی‌دهد».
او در بخشی از سخنرانی گفت مسیحیت صهیونیستی از دولت آمریکا آغاز شده است.
جمهوری اسلامی خود یک از اصلی‌ترین موانع برهم خوردن صلح و ثبات در منطقه است. ارسال تسلیحات نظامی به کشورهای منطقه از طریق شبه نظامیان شیعه و حمایت مالی از حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و حشدالشعبی از سیاست‌های اصلی حاکمان تهران است. دشمنی با مسیحیان و یهودیان سازماندهی شده از سوی نهادهای مختلف حکومتی پیگری می‌شود و نهادهای و سازمان‌های مختلف از ساخت و تولدی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی تا دروس مدرسه و دانشگاه آن را دنبال می‌کنند.
ارتباط دادن مسیحیان با صهیونیست، به پرونده‌سازی علیه نوکیشان مسیحی کمک می‌کند. قضات دادگاه‌های انقلاب ایمانداران مسیحی را به بهانه شرکت در کلیساهای خانگی یا داشتن کتاب مقدس و جزوات آموزشی بازداشت و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق تبلیغ مسیحیت صهیونیستی یا جاسوسی برای اسرائیل به حبس‌‌های سنگین محکوم می‌کنند.
این رویه که دستگاه‌های امنیتی و قضایی پیش گرفته‌اند سال‌هاست در حوزه‌ها و رسانه‌ها بسترسازی می‌شود.