torsdag 20 december 2018

سردار منصوری فرمانده ارشد سپاه از پشت سر مورد اصابت تیر قرار گرفته

سردار منصوری فرمانده ارشد سپاه از پشت سر مورد اصابت تیر قرار گرفته

ایران بریفینگ / مراسم تشییع و به خاکسپاری سردار منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه سپاه پاسداران در مشهد در حالی برگزار شد که همچنان ابهامات مرگ وی قوت دارد .
 
سپاه پاسداران همچنان بر فرضیه مرگ وی هنگام پاک کردن سلاح کمری اش هست ، فرضیه ای که بشدت از چندین لحاظ مردود به نظر می رسد ، (تجربه و مهارت وی ، عدم تنظیف سلاح کمری توسط خود فرد و همچنین بر اساس مشاهدات یک منبع ایران بریفینگ متلاشی شدن گلوی منصوری که ثابت می کند تیر از پشت سر وی اصابت کرده ).
 
گفتنی است شب گذشته پیکر منصوری در حسینیه شهدای مشهد توسط چند تن از نزدیکان وی و حجت السلام ماندگاری غسل و شستشو داده شده ، یکی از افراد حاضر در مراسم به بخش فارسی ایران بریفینگ اطلاع داده شستشوی منصوری در حالی انجام گرفت که ماموران زیادی و از جمله چند تن از حفاظت اطلاعات سپاه بشدت مراسم را کنترل می کردند و از هرگونه عکس گرفتن و یا فیلمبرداری جلوگیری می کردند و ابراز داشتند :« منصوری وصیت کرده از پیکرش عکسی برجا نماند ! »
 
این منبع به ایران بریفینگ اطلاع داده بخش زیادی از گلو و گردن منصوری متلاشی شده بود که اول ثابت می کند تیر از پشت سر وارد شده و دیگر آنکه بعید به نظر می رسد سلاح کمری ولو از نزدیک چنین قدرت تخریبی ای داشته باشد.
 
گفته می شود مراسم غسل دادن منصوری  و پس از آن برگزاری زیارت عاشورا در حالی انجام گرفت که حاضران که پیکر منصوری را دیدند همگی در سکوت و بهت غسل و زیارت عاشورا را انجام و کسی حرفی نمی زد ، چرا که با توجه به ظاهر پیکر فرضیه سهل انگاری در پاک کردن سلاح بعید به نظر می رسید .
 
گفتنی است در مراسم تشییع محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه و حتی پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه (قرارگاه ثامن الائمه زیر نظر نیروی زمینی است)  که معمولا حتی برای افراد میانی کشته شده پاسدار هم حضور دارند ، حضور نداشته و تنها فرماندهان ارشد حاضر در مراسم سلامی جانشین فرماندهی سپاه به عنوان سخنران حضور داشته و همچنین مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا و معاون راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح که همراهی اش در مراسم بیشتر به علت نسبت خانوادگی با ایشان بوده است ظاهرا تا حضور سازمانی .
گفتنی است سلامی جانشین فرمانده کل سپاه سخنرانی خود را در مراسم تشییع با سخنان عجیبی آغاز کرد که می تواند پیامی درون گروهی هم محسوب شود ، وی گفت  : سردار منصوری آموخته بود اگر میدان جهاد را ترک کنیم خداوند بر ما لباس ذلت خواهد پوشاند ! »
 
نماز بر پیکر منصوری را علم الهدی نماینده رهبری در مشهد اقامه کرد و همچنین رئیسی تولیت آستان رضوی نیز از دیگر حاضران این مراسم بود .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar