måndag 30 april 2018

رکوردی تاریخی در کانادا؛ ثبت بیش از ۵۰ هزار در خواست پناهجویی

رکوردی تاریخی در کانادا؛ ثبت بیش از ۵۰ هزار در خواست پناهجویی در سال ۲۰۱۷

شمار افرادی که در سال ۲۰۱۷ در کانادا درخواست پناهندگی داده اند، دست کم در برهه ربع قرن اخیر بی سابقه بود.
به گزارش «محبت نیوز» شمار افرادی که در سال ۲۰۱۷ در کانادا درخواست پناهندگی داده اند، دست کم در ربع قرن اخیر بی سابقه بود. براساس تجزیه و تحلیل اطلاعات منتشره از سوی دولت مرکزی کانادا توسط دست اندرکاران مرکز پژوهشی پو، بخشی از این افزایش بی سابقه به شهروندان هائیتی پیوند داشت، که از آمریکا وارد خاک کانادا شدند.
به نوشته مجله ایران جوان، دولت مورد اشاره در سال گذشته ۵۰ هزار و ۴۲۰ تقاضای پناهجویی دریافت کرد، که در مقایسه با ۲۳ هزار و ۹۳۰ مورد ۲۰۱۶، بیش از دو برابر بود. متقاضیانی که واجد شرایط لازم مانند نداشتن سوء پیشینه هایی چون محکومیت های جنایی بودند، به هیئت مهاجرت و پناهجویی ارجاع داده شدند، تا بررسی های بعدی در موردشان صورت بگیرد.
اکثریت قاطع متقاضیان در این گروه قرار داشتند، که شهروندان هائیتی با ۸ هزار و ۲۸۶ پناهجو بیشترین شمار را به خود اختصاص دادند. شهروندان نیجریه و ترکیه به ترتیب با ۵ هزار و ۵۷۵، و ۲ هزار و ۱۹۷ پناهجو، در رده های بعدی قرار گرفتند. در عین حال افزایش شمار پرونده های ارجاع داده شده شهروندان هایئتی به هیئت مورد اشاره نیز، سر به بیشترین زد. چراکه این میزان در سال ۲۰۱۶ تنها ۶۳۱ بود. در نتیجه ۳۲ درصد افرایش کل متقاضیان سال ۲۰۱۷، به شهروندان این کشور پیوند داشت.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar