tisdag 1 maj 2018

فرمانده ناجا از مأمور زن گشت ارشاد در حادثه درگیری اخیر، تقدیر کرد!

فرمانده ناجا از مأمور زن گشت ارشاد در حادثه درگیری اخیر، تقدیر کرد!

علیرضا رحیمی، نماینده مجلس اعلام کرده که مأمور زن ارشاد که یک دختر ایرانی را در پارک کتک زده بود نه تنها برکنار یا تعلیق نشده بلکه فرمانده ناجا از او تقدیر کرده است.
فرتور آرشیوی است
به گزارش «محبت نیوز» حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران صبح دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با تکذیب خبر تعلیق مامور زن گشت ارشاد، گفته بود که بررسی‌های تکمیلی نشان داده این مأمور هیچ قصوری نداشته و ناجا با اقتدار از ماموران گشت ارشاد دفاع می‌کند.
علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت / ۳۰ آوریل) با انتشار پیامی در شبکه توئیتر نوشت: «در جلسه کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان ناجا، در پاسخ به علت تاخیر ناجا در اطلاع‌رسانی در خصوص حوادث مختلف، سردار اشتری اعلام کردند دو روز بعد از حادثه درگیری خانمی در پارک، مامور ناجا در محل فرماندهی کل مورد تشویق قرار گرفته و لوح تقدیر از ایشان دریافت کرد.»
حادثه درگیری در پارک، ماجرای ضرب‌وشتم یک دختر جوان توسط یک مأمور زن گشت ارشاد در یکی از پارک‌های تهران بود که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشت.
انتشار ویدئوی این ضرب‌وشتم که توسط یکی از همراهان این دختر جوان ضبط شده بود با واکنش بسیاری از مقامات جمهوری اسلامی همراه شد. عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت روحانی، خواستار پیگیری این موضوع در اسرع وقت شد.
معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در محکوم کردن برخورد مأمور ارشاد در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «دایره عمل یک مامور حتی در صورت اهانت به وی تا کجاست؟ به شدت این برخورد را محکوم و پیگیری می‌کنم. این رفتارهای خشن و غیردینی در شأن هیچ انسانی نیست.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar