söndag 12 november 2017

مفتی مصری، ازدواج مرد‌ان با دختران نامشروع شان را بلامانع دانست!

مفتی مصری، ازدواج مرد‌ان با دختران نامشروع شان را بلامانع دانست!

این مبلغ اسلامی با انتشار یک ویدئو این ادعا را مطرح کرده است که دختران نامشروع یک مرد در واقع فرزندان آن مرد محسوب نمی‌شوند، بنابراین ازدواج میان آن‌ها مجاز است.
به گزارش «محبت نیوز» مازن السرساوی، مفتی مصری، اعلام کرد ازدواج مردان با دخترانشان در صورتی که این دختران فرزندان نامشروع آن‌ها باشند، بلامانع است.
به نقل از اسپوتنیک، السرساوی با نقل قول از «محمد بن ادریس الشافعی»، یکی از علمای برجسته اهل سنت، مبنی بر اینکه فرزندان نامشروع در واقع به طور رسمی فرزندان یک مرد محسوب نمی شوند، مدعی شد: بنابراین فرزند دختر نامشروع نسبتی با پدرش ندارد و ازدواج میان این دو نیز بلامانع است.
این مبلغ اسلامی با انتشار یک ویدئو این ادعا را مطرح کرده است. این اظهارات السرساوی انتقادات فراوانی را به دنبال داشته است.
السرساوی که در دانشگاه مشهور الازهر مصر تدریس می‌کند، مدعی شده است زیرا شافعی اعلام کرده است دختران نامشروع یک مرد در واقع فرزندان آن مرد محسوب نمی‌شوند، بنابراین ازدواج میان آن‌ها مجاز است.
این ویدئو در سال ۲۰۱۲ میلادی ضبط شده است؛ اما انتشار آن در فضای مجازی در روزهای اخیر موجی از انتقادها را در پی داشته است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar