fredag 17 november 2017

لامبورگینیِ اهدایی به پاپ فرانسیس به نفع مسیحیان عراق حراج خواهد شد

لامبورگینیِ اهدایی به پاپ فرانسیس به نفع مسیحیان عراق حراج خواهد شد

پیشتر نیز هدایایی که به پاپ اهداء شده بود برای نیات انسان دوستانه به حراج گذاشته شده‌اند.
به گزارش «محبت نیوز» رهبر کاتولیک های جهان یک خودروی لوکس لامبورگینی هوراکان به عنوان هدیه دریافت کرده است. پاپ این خودرو را که ۲۰۰ هزار دلار ارزش دارد امضا کرده و قرار است به نفع امور خیریه به حراج بگذارد.به نوشته روزنامه ایندیپندنت، واتیکان اعلام کرد، قسمتی از پول حاصل از این فروش به پروژه هایی برای کمک به مسیحیان برای بازگشت برای نینوای عراق و ساخت خانه هایشان که به دست داعش تخریب شده است، اختصاص می یابد.
پاپ فرانسیس بودجه حاصل از فروش این خودرو را به چهار سازمان اختصاص خواهد داد. نخستین سازمان، بنیاد مقدس (وابسته به پاپ که در زمان نیاز به کلیسا کمک می‌کند) است. دومین سازمان، انجمن پاپ ژان بیست‌وسوم است که منابع خود را برای کمک به خانم‌هایی اختصاص می‌دهد که از قاچاق انسان و سواستفاده‌های دیگر آسیب دیده‌اند. دو سازمان بعدی، سازمان‌های ایتالیایی هستند که تمرکزشان کمک به زنان و بچه‌های نیازمند در آفریقا است.
این هوراکان خاص یک کوپه، محرک عقب است که طراحی ظاهری آن به گونه‌ای است که به رنگ‌های پرچم شهر واتیکان احترام می‌گذارد. آد پرسونام، مسئول بخش سفارشی‌سازی لامبورگینی با استفاده از رنگ سفید Bianco Monocerus و رنگ طلایی Giallo Tiberino ظاهر بیرونی خودرو را به این صورت طراحی کرده است.
پیشتر نیز هدایایی که به پاپ اهداء شده بود برای نیات انسان دوستانه به حراج گذاشته شده‌اند. به عنوان مثال موتور سیکلت هارلی-دیویدسن به ارزش ۱۳،۰۰۰ یورو که در سال ۲۰۱۳ به وی اعطاء شده بود یک سال بعد در یک حراجی در پاریس به ارزش ۳۲۷،۰۰۰ یورو به فروش رسید. همچنین کت چرمی هارلی-دیویدسن نیز که توسط وی امضا شده بود ۷۷،۰۰۰ یورو به فروش رسید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar