onsdag 20 september 2017

دهمین شماره‎ ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران(محبت نیوز) منتشر شد

دهمین شماره‎ ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران(محبت نیوز) منتشر شد

دهمین شماره ماهنامه آژانس خبری مسیحیان ایران ویژه‏ی مرداد ماه سال ۱۳۹۶ (آگوست ۲۰۱۷) منتشر شد.
به گزارش «محبت نیوز»، «جاسوسی سپاه از زندگی مسیحیان ایرانی خارج از کشور» و «برخوردهای قهری اطلاعات سپاه علیه جامعه بزرگ نوکیشان مسیحی ایران» دو گزارشی است که در آنها به سیاست‌های سپاه در برخورد با مسیحیان ایران پرداخته شده است.
از دیگر گزارش‌های شماره تازه ماهنامه مطالبات مسیحیان ایران از حسن روحانی است. بهبود وضعیت اقلیت‌های دینی و قومی در ایران و ارتقاء حقوق شهروندی از شعارهای او در انتخابات ریاست جمهوری بود، اما وضعیت نه تنها تغییری نکرد بلکه در بعضی حوزه‌ها وخیم‏تر هم شد.
در ماهی که گذشت درب ورودی گورستان تاریخی مسیحیان کرمانشاه مسدود شد که ویدیوهای آن در وب‏سایت و در کانال تلگرامی محبت‎نیوز منتشر شد و در ماهنامه به آن پرداخته شد.
«دیکته‌های حکومتی؛ نمایندگان ارامنه» عنوان گزارشی بود که به سفر سفیر آلمان در تهران و دیدار او با بعضی مقام‌های کلیسایی و نمایندگان ارامنه اختصاص داشت.
شما می‌توانید نقطه نظرات خود را درباره فعالیت وب‎سایت و ماهنامه از طریق info@mohabatnews.com و شماره ‌ تلفن ۹۶۹۶ – ۸۵۴ – ۴۱۶ – ۱+ با ما درمیان گذارید.
همچنین علاقمندان می‌توانند اخبار محبت نیوز را از طریق تلگرام با آدرس https://t.me/mohabatnews و در اینستاگرام www.instagram.com/mohabatnews دنبال نمایند.
برای دانلود ماهنامه اینجا را کلیک نمائید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar