fredag 4 december 2015

داعش برای نخستین بار یک شهروند روس را سر برید+ ویدیو


داعش برای نخستین بار یک شهروند روس را سر برید+ ویدیو

داعش روز چهارشنبه ۲ دسامبر برای اولین بار سر یک شهروند روس را از تن جدا کرد.
ISIS rusy ه -1
به گزارش «محبت نیوز»  داعش روز چهارشنبه ۲ دسامبر برای اولین بار سر یک شهروند روس را از تن جدا کرد.
سایت SITE Intelligence Group که فعالیت‌های اینترنتی گروه‌های تندروی اسلامی را دنبال می‌کند ویدیوی سربریدن خاسییف مگومید (محمد) را پخش کرد.
در این ویدیو خاسییف که داعش او را متهم به جاسوسی برای مسکو کرده است در مکانی در استان شمالی رقه سوریه در حالی‌ که با لباس نارنجی روی زمین زانو زده ظاهر می‌شود و اعتراف می‌کند که سازمان جاسوسی روسیه او را اجیر کرده است.
به گفته العربیه در گزارش منتشر شده در این باره آمده است که ویدیو سربریدن مردی را نشان می دهد که داعش مدعی شده برای روسیه جاسوسی می‌کرده و توسط عوامل این تشکیلات تندرو دستگیر شده، گفته شده که این مرد در سوریه و عراق حضور داشته است.
یکی از عوامل داعش که در حال بریدن سر این شهروند روسیه ظاهر شده به زبان روسی پوتین را تهدیدی کرد که کشورش مورد حمله قرار خواهد گرفت.
مسکو از واکنش در قبال این ویدیو خودداری کرده و دستگاه اطلاعاتی روسیه (اف اس بی) درباره اینکه کسی از شهروندان این کشور توسط داعش دستگیر و یا کشته شده سکوت کرده است.
این مرد جوان پیش از بریدن سرش اعتراف کرد که دستگاه اطلاعاتی روسیه او را مامور کرده تا درباره شهروندان روسیه از مناطق قفقاز خبرچینی کند.
دستگاه پخش ویدئو
00:00
00:10
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
فیس بوک

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar